×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
آمریکا و هم‌پیمانانش در برجام کوتاهی کرده‌اند

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از فارس،سید کاظم دلخوش اباتری به دستاوردهای برجام اشاره و اظهار کرد: ایران به‌تمامی تعهدات خود در برجام عمل کرده است و جامعه بین‌المللی نسبت به این مهم اذعان دارند.

وی بابیان اینکه مجموعه دولت تلاش‌های زیادی در رابطه با برجام متحمل شده‌اند، افزود: ما از وزارت امور خارجه و دولت بابت پیگیری‌ها در خصوص برجام تشکر می‌کنیم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی به حمایت‌های مردم و رهبری در برجام اشاره کرد و گفت: دولت به وظایف خود در برجام جامه عمل پوشاند و ملت هم با پیروی از مقام معظم رهبری حمایت‌های لازم را از دولت داشته‌اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقض عهدها در برجام، بیان کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش در رابطه با برجام کوتاهی‌هایی داشته‌اند که قابل‌چشم‌پوشی نیست.

دلخوش با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه طرفین ایران در برجام باید سر عقل بیایند، گفت: امیدواریم با توجه به اینکه دو سال از عمر برجام گذشته طرفین مقابل ایران در برجام سر عقل بیایند.

وی با تأکید بر اینکه ایران همه تعهدات در برجام را عملیاتی کرد و همه باید نسبت به اجرایی کردن مفاد برجام عمل کنند، خاطرنشان کرد: طرفین متعهد در برجام باید بر اساس مصوبات برجام عمل کنند و از بدعهدی‌ها دست بکشند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.