×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
آموزش و پرورش صومعه‌سرا پنج هدف مهم را دنبال می‌کند

«مهرداد فیض‌بخش»دیروز(پنج‌شنبه،27دی) در جلسه شورای آموزش و پرورش که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: از دو سال و نیم گذشته تا کنون آموزش و پرورش صومعه‌سرا پنج هدف مهم را دنبال می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه آموزش خانواده، تبادل و تجربه و برگزاری کارگاه‌ها و اهمیت دادن به سرگروه‌های آموزشی، افزایش درآمد و خودکفایی، احیای روحیه توانمندی در بین دانش‌آموزان در زمینه تربیت‌بدنی، زمینه سازی خیرین مدرسه ساز به عنوان پنج هدف این نهاد است، افزود: ما هر چقدر با دانش‌آموزان از نظر اخلاقی، علمی و مشاوره‌ای کار کنیم تا خانواده‌شان مهیا نباشند نمی‌توانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

وی با بیان اینکه بعد از 22 بهمن در این شهرستان اولین همایش خیران مدرسه ساز برگزار می‌شود، گفت: تا کنون 460 جلسه آموزش خانواده بدون ریالی هزینه از اعتبارات دولتی برگزار کرده‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه گزارشی که از آسیب‌های اجتماعی اداره کل به دست ما رسید 13 درصد کاهش طلاق در شهرستان داشتیم، تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های بهزیستی کشور عامل این کاهش آموزش و پرورش است.

فیض‌بخش با بیان اینکه در بحث تربیت بدنی شهرستان تیم‌داری بسکتبال، والیبال و هندبال دارد، خاطرنشان کرد: شهرستان صومعه‌سرا سال قبل در زمینه مدال آوری بعد از ناحیه 2 رشت، مقام دوم استانی را کسب کردیم.

وی با اشاره به بحث درآمد، اظهار کرد: بسیاری از اماکن آموزش و پرورش که بلااستفاده و یا در اختیار بود توسط تیم حقوقی شناسایی و اجاره داده شد که اکنون دو برابر و نیم از گذشته افزایش درآمد داشتیم.

مدیرآموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه تبادل و تجربه در بین سرگروه‌های آموزشی به خوبی انجام می‌شود، افزود: در زمینه  علمی در سال تحصیلی 96-97 رتبه سوم کنکور استان را بدست آوریم.

فیض‌بخش با بیان اینکه 9 درصد رشد آزمون پیشرفت تحصلی نسبت به سال گذشته داشته‌ایم، گفت: رتبه‌های زیر کنکور ما از سال 95 از 3 هزار نفر در سال 96-97 به 16 نفر رسید.

وی با بیان اینکه در زمینه آسیب‌های اجتماعی دو سال است که در بخش نوجوان سالم رتبه نخست استان را کسب کردیم، تصریح کرد: در بخش بهداشت  روان هم رتبه نخست استان را کسب کرده‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه جشنواره استانی جابربن حیان امسال به میزبانی شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این جشنواره در باشگاه عظیم صدیقی صومعه‌سرا برگزار می‌شود که با همکاری همه اعضای شورای آموزش و پروش امیدواریم خوب برگزار شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.