×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
افتتاح ۱۳پروژه عمرانی و اشتغال زایی در صومعه سرا

میرزا کوچک نیوز:پیش ازظهر شنبه همزمان با سومین روز از هفته دولت ۱۳پروژه عمران شهری، تولیدی و اشتغال زایی با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید.

از این تعداد شش پروژه در حوزه عمران شهری و مربوط به شهرداری، یک پروژه فنی و حرفه ای، چهار پروژه کارآفرینی و اشتغالزایی و ساماندهی گلزار شهدای. آقا مهدی بوده است.

برای شش پروژه عمران شهری که شامل تکمیل پروژه بلوار برادارن سرشاد و پنج پروژه روکش آسفالت بوده در مجموع سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

از دیگر پروژه های افتتاحی در این روز چهار پروژه کارآفرینی و اشتغالزایی شامل پرورش قارج خوراکی، رستوران و اسکله قایقرانی در سیاه درویشان، مدرسه غیرانتفاعی و مجتمع چاپ و تبلیغات بود که برای اجرای این پروژه ها ۹۱۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

افتتاح پروژه آموزشگاه فنی و حرفه ای در حوزه صنایع غذایی و ساماندهی گلزار شهدای آقا مهدی از دیگر پروژه های افتتاحی در این روز بود که به ترتیب برای اجرای این  پروژه ها ۵۲۵ میلیون تومان و یک هزار و ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

گفتنی است امروز با حضور مسئولان عملیات اجرایی پروژه خطوط اصلی فاضلاب صومعه سرا به طول دو هزار و ۷۲۷ متر بااعتبار ۱۹ میلیارد ریال کنلگ زده شد./مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.