×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
افتخارآفرینی آموزش و پرورش صومعه‌سرا در سطح کشور و استان

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، مهرداد فیض بخش امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه صومعه سرا با تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران دادستان مردم هستند زیرا داد مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران صومعه سرا از نیروهای فعال هستند و در این عرصه فعالیت می کنند، افزود: جامعه آموزش و پرورش یک جامعه بسیار بزرگ است که به صورت مستقیم با 45 هزار دانش آموز در ارتباط است.

رئیس اموزش و پرورش صومعه‌سرا با اشاره به روند رو به رشد این نهاد در سه سال اخیر، گفت: آموزش و پرورش در همه زمینه های فرهنگی،هنری، پژوهشی، جشنواره و .. حائز رتبه های استانی و کشوری است.

فیض بخش تصریح کرد: در کسب مقام در مسابقات ورزشی شاهد رشد 125 درصدی، کسب 26 رتبه استانی در مسابقات قران عترت و نماز، در زمینه هنری و فرهنگی رشد 79درصدی داشته ایم.

وی، کسب رتبه اول نوجوان سالم در سطح استان، رشد 6درصدی در پرو.ژه های جشنواره جابربن حیان، رشد 127 درصدی در برگزیده های جشنواره مذکور را از دیگر افتخارات اموزش و پرورش عنوان کرد.

رئیس آموزش و پرورش صومعه سرا خاطرنشان کرد: جشنواره اقدام پژوهشی مخصوص دبیران برگزار شد و 2 دبیر در بخش کشوری، 2 دبیر در بخش استانی و 5 دبیر در بخش شهرستانی مقام آوردند.

فیض بخش با بیان اینکه در جشنواره معماری نوین تدریس 12درصد رشد داشته ایم، اظهار کرد: در جشنواره نوجوان خوارزمی هم 31 زتیم به رقابت های استانی راه یافتند.

وی با بیان اینکه مدرسه حجاب صومعه سرا و مدرسه شهید پورنصیری گوراب زرمیخ 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که طبق قول های داده شده تا دهه فجر سال جاری افتتاح می شود، افزود: مدرسه حضرت رقیه(س) صومعه سرا هم 50 درصد رشد فیزیکی داشته که در صورت تکمیل شدن ان شیفت 2 مدرسه 17 شهریور به آنجا انتقال پیدا می کند.

این خبر دارای فتونیوز می باشد،برای دیدن فوتو نیوز کلیک کنید

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.