×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
افزایش آمار ازدواج/صدور کارت ملی هوشمند برای 88.9 درصد مردم صومعه سرا

محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار میرزاکوچک نیوز با اشاره به آمار چهار ماهه نخست سال ثبت احوال صومعه سرا اظهار کرد: ثبت وقایع حیاتی چهارگانه از وظایف ذاتی ثبت‌‌احوال بوده که این وقایع شامل فوت، طلاق، ازدواج و ولادت است.

وی با بیان اینکه اداره ثبت احوال صومعه سرا در زمینه ثبت به موقع وقایع حیاتی تلاش می‌کند، افزود: با برآورد صورت گرفته این وقایع در دوره زمانی مطلوبی به ثبت می‌رسد.

رئیس ثبت احوال صومعه سرا با بیان اینکه در چهار ماهه نخست سال جاری 336 واقعه ولادت در شهرستان اتفاق افتاده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19.8درصد کاهش داشته است، گفت: از این میزان ولادت، 157 نفر شهری، 179 نفر روستایی، 174 نفر پسر و 162 نفر دختر هستند.

احمدی با بیان اینکه در چهار ماهه نخست امسال 325 مورد فوتی در شهرستان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پنج درصدی در این زمینه داشته‌ایم، تصریح کرد:راز این میزان فوتی، 106 نفر شهری، 219 نفر روستایی، 171 مرد و 154 زن بودند.

وی با اشاره به آمار ازدواج و طلاق در شهرستان در چهار ماه نخست سال، خاطرنشان کرد: 371 مورد ازدواج در شهرستان به ثبت رسیده که نشان از رشد 7.2 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و 101 مورد طلاق به وقوع پیوسته که نشان از رشد 6.3 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

رئیس ثبت احوال صومعه سرا گفت: 104 هزار و 816 نفر در شهرستان صومعه سرا واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند که از این تعداد 88.9درصد تحت پوشش قرار گرفته اند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.