×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
بارش برف و باران در سراسر کشور/آخرین وضعیت جاده‌ها

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی منتهی به ساعت ۹ صبح دوشنبه ۲۷ فروردین فروردین گفت: شاهد بارش برف در استان های البرز، خراسان شمالی و سمنان(اکثر محورها)، استان های خراسان رضوی(محور درگز-قوچان)، گلستان(آزادشهر-شاهرود)، مازندران(ارتفاعات لاریجان، ولی آباد، فیروزکوه و کیاسر به سمنان) و غرب استان تهران(محورصفادشت-شهریار) هستیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش باران نیز گفت: اکثر محورهای استان های خراسان جنوبی، خوزستان، گلستان، مازندران، گیلان، غرب تهران، تهران بزرگ، اصفهان، شرق تهران، قم، خراسان رضوی(محور چناران-مشهد) و همدان(محور همدان-تهران) بارش باران گزارش شده است.

وی درباره ضرورت استفاده از زنجیر چرخ نیز گفت: محورهای کندوان و طالقان در استان البرز و محورهای زنجان-طارم و تهم-چورزق در استان زنجان به دلیل بارش سنگین برف ضروری است که رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

سرهنگ رحمانی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین گفت: باند جنوبی آزادراه کرج قزوین(از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران کرج(از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره)ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است. ضمن اینکه بارش برف و باران در تهران باعث پاک شدن هوا شده است.

منبع خبر : مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.