×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
باید دولتی به تمام معنا اسلامی بسازیم

میرزا کوچک نیوز:سردار  نظرعلی علیزاده، رئیس مجمع عالی بسیج گیلان عصر امروز(13اردیبهشت) در نشست بصیرتی من انقلابی‌ام با موضوع دولت تراز انقلاب اسلامی که در بقعه آقا سیدمحمدجان ضیابر برگزار شد با گرامیداشت هفته معلم و یاد و خاطره شهید مطهری، اظهار داشت: کتاب‌های شهید مطهری در همه جریانات مختلف فکری بهترین منابع است.

 وی با بیان اینکه امروز جوانان هم باید نگاهشان به منابع عظیم کتاب‌های شهید مطهری که ما را در مسیر انقلاب کمک می‌کند باشد، افزود: بسیج، سپاه وملت توجه ویژه‌ای باید به مبانی فکری شهید مطهری داشته باشند.

 رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به اینکه تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری بر استفاده کافی از منابع شهید مطهری است، گفت: باید شناخت درستی از این منابع داشته باشیم تا راه درست انقلاب را پیش رویم.

 سردارعلیزاده با تاکید بر توجه به آرایش جدید سیاسی در کشور، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی برای من مطرح نیست و آنچه که مهم است انقلاب و ضد انقلاب است.

 وی با اشاره به اینکه افراد به سه دسته انقلابی، ضد انقلابی وغیر انقلابی تقسیم می‌شوند، خاطرنشان کرد: این موضوع یک تحول جدید در گفتمان انقلاب اسلامی است.

 رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه انقلابی به کسی گفته می‌شود که دلش در گرو انقلاب است و در  همه عرصه‌های انقلاب حضور دارد، اظهار داشت: ضد انقلابی کسی است که در برابر انقلاب در عرصه‌های مختلف قرار می‌گیرند و غیرانقلابی فردیست که متدین است اما در عرصه انقلاب سینه چاک نیست.

 سردار علیزاده با بیان اینکه افراد باید انقلابی فکر و عمل کنند، افزود: در دسته‌بندی‌های سیاسی گاهی تشکل‌های مختلفی به گوش می‌خورد اما صحنه‌ پیش روی ما، صحنه انقلاب و ضد انقلاب است.

 وی با بیان اینکه با توجه به در پیش بودن انتخابات باید یک حماسه سیاسی با نگاه انقلاب رقم خورد، گفت: نیروهای انقلابی باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند و یک کار انقلابی کنند.

 ضرورت کنار هم قرارگیری جبهه انقلابی برای تحقق شعارهای انقلاب اسلامی

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به ضرورت کنار هم قرارگیری جبهه انقلابی برای تحقق شعارهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: وقتی توان نیروهای انقلابی در یک مسیر قرار بگیرد می‌توان به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا دست یافت.

 سردار علیزاده با بیان اینکه اهداف انقلاب اسلامی این است که باید دولتی به تمام معنا اسلامی بسازیم، خاطرنشان کرد: هر جا نیروهای انقلاب در کنار یکدیگر قرار گرفتند و در یک مسیر حرکت کردند، انقلاب اسلامی در آن مسیر به سرعت پیش رفت و در هر عرصه‌ای تفرقه بین نیروهای انقلابی بود، آنجا آسیب جدی دیده‌ایم.

 وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی در خارج از مرزها به دفاع از میهن می‌پردازند و در منطقه‌ای که در آتش و دود گرفتار است کشور ایران در آسایش و امنیت است، اظهار داشت: نگاه رزمندگان یک نگاه انقلابی و دفاع از انقلاب اسلامی است، شهدای گرانقدر مدافع حرم برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی در سوریه به شهادت می‌رسند تا کانون انقلاب اسلامی در امنیت باشد.

 رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه عرصه‌های اقتصادی کشور در دست نیروهای انقلابی نیست، افزود: برای رفع مشکلات اقتصادی باید  افکار و عمل انقلابی هم وجود داشته باشد.

 سردارعلیزاده با تاکید بر اینکه وقتی نگاه افراد، نگاه اشرافی گری و بهره‌وری برای خودشان باشد، آنجا دچار مشکل می‌شویم، گفت: انتخاب دست مردم است و از شش کاندیدای مطرح شده می‌توانند به هر کدام که مایلند رای دهند.

 رئیس مجمع عالی گیلان، خاطرنشان کرد: فتنه خط قرمز است و سران فتنه کسانی هستند که به مردم ظلم کرده‌اند.

 سردار علیزاده با اشاره به اینکه تداوم جریان سیاسی اشرافی‌گری برای مردم مضر است، اظهار داشت: جبهه انقلاب اسلامی یک حرکتی را در کشور آغاز کرده تا در کل کشور یک هم اندیشی بین نیروهای انقلابی انجام شود.

 وی با بیان اینکه امروز مشکلات اقتصادی جامعه برای افراد کم درآمد کمرشکن است، افزود: مسئولی که در خانه ده‌ها میلیاردی زندگی می‌کند از گرسنگی مردم چیزی نمی‌فهمد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.