×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
برجام با هر فرجامی قابل دفاع است

محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جمع خبرنگاران در انزلی با اشاره به بحث رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: ما در دولت یازدهم و متعاقباً در دولت دوازدهم خود را موظف می‌دانیم برای تکریم این مقام رفیع ازنظر اداری و مالی و معیشت فرهنگیان اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم این فرصت مهیا شد تا به بهانه رتبه‌بندی این طرح نوعی خدمات معلمان را جبران کنیم گفت: این طرح نیاز به تکمیل دارد و با همفکری و کمک معلمان، می‌توانیم با تکریم و ترفیع جایگاه معلمان، آنچه شایسته معلمان است اجرا کنیم.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه پیش‌ازاین معلم بوده است افزود: جایگاه کنونی من فرصتی است برای خدمت‌گزاری به تمام آحاد ملت و بابت این از خداوند می‌خواهم برای خدمت به مردم یاری‌ام کند.

نوبخت با تأکید بر اینکه جنس کار معلمی ارزشمندتر از دیگر جایگاه‌ها است بیان کرد: معلم می‌تواند ده‌ها و صدها نیروی مدیر تربیت کند و انسان‌ساز باشد، بنابراین هیچ شغلی با معلمی قابل قیاس نیست.

وی با اشاره به آغاز کار راه‌آهن گیلان در آینده‌ای نزدیک تصریح کرد: فرهنگیان نمونه‌ای که امروز از آن‌ها تجلیل شد، با نخستین قطار به یک سفر مشهد مقدس مشرف خواهند شد، این اقدام درباره معلمان کرمانی نیز انجام شد.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه برجام با هر فرجامی قابل دفاع است گفت: خود بنده به‌عنوان یک عضو از هیئت‌وزیران از اقدام به‌جا و درست نظام درباره توافقنامه برجام دفاع می‌کنم و هنوز معتقدم با توجه به این فرجام بهترین تصمیم را گرفتیم.

نوبخت رئیس‌جمهور رژیم جعلی صهیونیست را نابخرد خواند و افزود: امروز با آرایش یک صحنه می‌خواهند ملت بزرگ ایران را دروغ‌گو خطاب کند و خسارات نقض برجام را به‌جای آمریکا متوجه ایران کند.

وی با بیان اینکه تشخیص درستی یا نادرستی فعالیت‌های هسته‌ای ایران ربطی به رژیم صهیونیست ندارد واو تنها ادعا می‌کند تصریح کرد: رسانه‌های استکباری چنین چیزی را می‌خواهند اما دنیا می‌داند مرجعی که می‌تواند نسبت به این ادعا اظهارنظر کند، آژانس است و آژانس اذعان کرد که فعالیت‌های هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است.

منبع خبر : فارس

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.