×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
برنامه‌های قرآنی جمعیت هلال احمر گیلان افتتاح شد

ظهر امروز(سه‌شنبه، 8مرداد) مراسم افتتاحیه برنامه‌های قرآنی جمعیت هلال احمر استان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی،‌ داوطلبان جمعیت هلال احمر از سراسر استان گیلان و قاریان ممتاز شهرستان در مجتمع فارابی صومعه‌سرا برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «امیر چهری» اظهار کرد: دارالقرآن جمعیت هلال احمر استان گیلان در ماه مبارک رمضان افتتاح شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: امروز با همکاری ادارات و ارگان‌هایی که در کار قرآن زحمت می‌کشند برنامه آموزش روانخوانی و روخوانی در سطح همکاران، جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان کار خود را شروع کرد.

وی با اشاره به سیل اخیر در استان‌های گلستان، لرستان و … گفت: زمانی که ما در کنار سفره هفت‌سین نشسته بودیم، داوطلبان جمعیت هلال احمر در حال خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بودند و سیل مهربانی را در کشور راه انداختند.

 حجت‌الاسلام چهری با بیان اینکه داوطلبان هلال احمر، انسانیت، عطوفت و شاگردی قرآن را به نمایش می‌گذارند، تصریح کرد: جریان قرآن‌آموزی با رمزی در ماه مبارک رمضان در ستاد مرکزی رقم خورد و اکنون تمام 16 شعبه و ستاد مرکزی استان شروع به روخوانی و روانخوانی کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه خواندن قرآن باید به تدبیر و عمل به این کتاب آسمانی بینجامد، خاطرنشان کرد: اگر امروز شروع طرح روانخوانی و روخوانی در جمعیت هلال احمر رقم می‌خورد، یادگاری است که از 40 سال انقلاب، دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم حضرت زینب(س) برایمان به ارمغان آورده است.

 وی با بیان اینکه قرآن باید برای ما هدف رسیدن به خدا باشد، اظهار کرد: قرآن روی سلول سلول بدن ما تاثیرگذار است.

 در ادامه «سیدجلال سیدمحمدی» با بیان اینکه امدادگران ایثارگرانه در میادین حاضر می‌شوند و خطرات و حوادث را به جان می‌خرند، افزود: در راستای یاری رساندن به حادثه‌دیدگان همیشه در صحنه حضور دارند و به دستورات قرآن عمل می‌کنند.

 فرماندار صومعه‌سرا گفت: توسعه علم قرآنی توسط جمعیت هلال احمر استان گیلان یک کار ماندگار است.

منبع خبر : شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.