×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
برگزاری یادواره شهدای عملیات کربلای 2 در گلزار شهدای رشت

به گزارش خبرنگار میرزا کوچک نیوز از رشت، سردار محمد علی‌ حق‌ بین، رئیس ستاد یادواره شهدای عملیات کربلای 2 گیلان امروز در نشست خبری با اضحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: عملیات کربلای 2 در سال 65  از عملیات‌های سرنوشت‌‌ساز دفاع مقدس بود.

وی افزود: ستون پنجم دشمن از این عملیات باخبر بود و در روز نخست این عملیات با اقدامات دلاورمردانه و شجاعانه رزمندگان تمامی اهداف طراحی شده تصرف شد و در نهایت 198 شهید از گیلان تقدیم انقلاب شد که شهید حاج محمود قلی‌ پور یکی از شهدای برجسته این عملیات بود.

رئیس ستاد یادواره شهدای عملیات کربلای 2 گیلان گفت: یادواره شهدای کربلای 2 و شهید حاج محمود قلی‌پور، شنبه (10 شهریور) با سخنرانی حجت الاسلام عاملی، امام جمعه شهرستان اردبیل در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.

سردار حق بین با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در این چهل سال از هر هربه ای برای ضربه زدن به این انقلاب و نظام استفاده کرده اند تا انقلاب را از پای در آورند، تصریح کرد: ملت ایران با رهبری مقتدرانه امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس و رهبر معظم انقلاب در حال حاضر فتنه‌ها و طراحی‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

 

 

 

 

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.