×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
بنده این توانمندی را دارم که برای مردم استان امکانات بیاورم

سیدکاظم دلخوش با اشاره به اینکه همه اعضای مجمع نمایندگان گیلان باید برای خدمت به مردم گیلان با وحدت رویه کارها را دنبال کنند گفت: اعتقاد دارم در انجام خدمت به مردم و فعالیت های عام المنفعه باید حسادت را کنار گذاشت و با ایجاد وحدت، همه باید برای سربلندی گیلان و گیلانی تلاش کنیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس دهم گفت: بنده این توانمندی را دارم که برای مردم استان امکانات بیاورم و برای انجام خدمت به مردم از کسی واهمه ای ندارم.

وی با سرودن این شعر “تیغ بران گر بدستت داد روزی روزگار / هر چه می خواهی ببر اما مبر نان کسی”  اضافه کرد: متاسفانه برخی ها به جای پرداختن به مسایل بیرونی و جذب امکانات برای حوزه انتخابیه خود و در کل استان گیلان به توانایی های همکاران خود اعتراض می کنند و باعث دلخوری مردم می شوند؛ در حالی که این حق مردم است که از توانمندی و توانایی های نمایندگان خود در مجلس وکشور بهره لازم را ببرند.

دلخوش با بیان اینکه تا پای جان برای خدمت به مردم گیلان بدون هیچ توقعی کار می کنم، تصریح کرد: باید حق مردم استان گیلان را بگیریم و این وظیفه ما نمایندگان است. اعتقاد دارم که دیگران هم به جای مانع شدن برای فعالیت های خدمتگزاران مردم خود به فکر جذب اعتبار، امتیاز و امکانات برای استان گیلان باشند.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان سایر استان ها در گرفتن امکانات و اعتبارات مناسب به خوبی از یکدیگر حمایت می کنند که این موضوع باید برای ما هم الگو باشد.

دلخوش افزود : ما باید از خود این سوال را بپرسیم که چرا و چگونه بعضی از استان های کشور خصوصا در اطراف ما بسرعت از جذب امکانات کشور بهره مند می شوند. آیا این بخاطر بعضی از کم بینی ها و سوء مدیریت ها نسبت به یکدیگر در گیلان نبوده ونیست؟!

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.