×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
بهره برداری از 256 پروژه در شهرستان صومعه سرا

فرماندار صومعه‌سرا پیش از ظهر امروز(11بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است تا مدیران اداری و دولتی تلاش‌های ماهانه خود را به سمع مردم برسانند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ کشور است، افزود: انقلابی که با دستان خالی و فقط با نیت پاک، اراده قوی و توکل به خدا و عزم راسخ به ثمر نشست می‌تواند الگوی مناسبی برای ما در تمام فرایندها باشد.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه اگر هدف مشخص و برای رضای خدا باشد نباید نگران چیزی شد، گفت: در ایام جنگ هم ملت غیور ایران با دست خالی و امکانات حداقلی اما با راده قوی و توکل به خدا سربلند بیرون آمدند.

فتح‌اللهی با بیان اینکه اراده قوی و نیت پاک در تمام فرایندها می‌تواند به ما کمک کند، تصریح کرد: امسال همزمان با دهه مبارک فجر 256 پروژه با اعتبار بالغ بر 38میلیارد و 400میلیون تومان در شهرستان صومعه‌سرا به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه آغاز ایام دهه فجر با برنامه‌های رژه موتوری، گلباران مزار شهدا و مراسم عزاداری ایام فاطمیه آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: ده‌ها برنامه فرهنگی، اجتماعی، نمایشی و هنری در این ایام اجرا می‌شود.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه تمام تلاش ما بر این است تا در راستای اشتغال و توسعه پایدار قدم برداریم، اظهار کرد: باید همه کمک کنیم تا سرمایه گذاران را به شهرستان جذب کنیم.

فتح‌اللهی با تاکید بر اینکه اگر مشکل اشتغال جوانان حل شود بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله سرقت، اعتیاد، طلاق کاهش و آمار ازدواج جوانان افزایش پیدا می‌کند، افزود: بحث اشتغال را با نگاه دولتی نمی توان دید زیرا ایجاد اشتغال در دولت امکان پذیر نیست و دولت باید زمینه کسب و کار را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه ضرورت ندارد که همه تحصیل کرده‌ها این انتظار را داشته باشند که باید برای اشتغال در دولت جذب شوند، گفت: باید زمینه لازم را برای بخش خصوصی آماده کنیم تا زمینه اشتغال جوانان هم فراهم شود.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه مردم باید از ما عملکرد ببینند و بر اساس آن ما را ارزیابی کنند، تصریح کرد: نخستین موضوعی که می‌تواند بسترساز موضوع فوق باشد، تعامل خوب بین ادارات است.

فتح‌اللهی، تعامل و همکاری بین ادارات را سرلوحه توسعه دانست و خاطرنشان کرد: باید از پتانسیل‌های موجود در شهرستان استفاده درست کرد و تصمیمات و نگرش ما باید رو به آینده باشد./شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.