×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
بهره برداری از 40 پروژه عمرانی، خدماتی و آموزشی بخش میرزاکوچک

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت 40 پروژه عمرانی، خدماتی و آموزشی با اعتباری بالغ بر 10150 میلیون ریال در بخش میرزاکوچک توسط مهندس فتح اللهی و سایر مسئولین به بهره برداری رسید.
افتتاح پروژه میدان المان سردارجنگل شهر گوراب زرمیخ با اعتباری بالغ بر 1میلیارد ریال اولین پروژه ای بود که توسط فرماندار صومعه سرا به بهره برداری رسید.
بهره برداری از آموزشگاه فنی وحرفه ای برق گوراب زرمیخ با اعتبار600 میلیون ریال و افتتاح همزمان پروژه های تقویت شبکه برق گوراب زرمیخ در سیده کلثوم با اعتباری بالغ بر 1050میلیون ریال توسط مهندس فتح اللهی دو پروژه دیگری بود که در این شهر و توسط فرماندار انجام شد.
افتتاح همزمان 37 پروژه مسکن محروم کمیته امداد امام (ره)که با اعتبار7400میلیون ریال هزینه همراه بود برنامه بعدی مسئولین در روستای مهویزان بود.
فرماندار صومعه سرا همچنین از استخر دو قلوی روستای سه سار که در راستای طرح گردشگری پیشنهادی این منطقه بود بازدید نمود.
گفتنی است امروز مهندس فتح اللهی در اردوی جهادی مدیران و دیدار مسئولان با مردم که در روستای سه سار و باهدف بررسی مشکلات وبرطرف کردن آن برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دولت و سپاس و قدردانی از مدیران و روسای ادارات اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی است که براساس آنچه مقام معظم رهبری فرموده اند ثمره تلاش بی وقفه مسئولان را به سمع ونظر مردم برسانیم.
فتح اللهی هدف اصلی دولت را رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار برای بیکاران دانست و تصریح کرد ؛ در شهرستان قدمهای بزرگ خوبی برداشته شده است که با اتمام آن به کمک مردم نتایج مثبت حاصله از آن را بچشم خواهیم دید.

[symple_box style=”boxerror”]
برای مشاهده عکس ها در ابعاد بزرگتر به روی عکس کلیک نمائید
[/symple_box]

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.