×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
تشکیل جلسه رسیدگی به مشکلات برق در شهر گوراب زرمیخ

به گزارش میرزا کوچک نیوز، در پی قطعی مکرر و مشکلات برق در شهر گوراب زرمیخ با درخواست شهرداری و شورای شهر گوراب زرمیخ امروز جلسه‌ای با حضور قائم مقام محترم اداره برق استان گیلان جناب آقای مهندس میری ،مدیریت محترم برق شهرستان صومعه سرا ، مسئولان برق شهر گوراب زرمیخ و جمعی از بزرگان شهر در شهرداری برای رسیدگی به بحران مشکلات برق در این شهر تشکیل شد.

در این جلسه ضعف برق نقاط مختلف شهر بیان شد که از جمله ی آنها میتوان به منطقه سیده کلثوم ،خیابان شهید عادل،خیابان شهید انتظاری،کوچه شهید ذینعلی، سه راه تطف و همچنین مشکل خاموشی معابر و معضل تیر برق های فرسوده و افزیش اعتبار درمورد دریافت ترانس و تیربرق جهت ادامه شبکه های شهری و روستائی و تعویض سیم برق قدیمی و تبدیل به کابل مسی تبادل نظر گردید.

همچنین با پیگیری دهیاران و اعضای شورای روستاها، قسمتی از مشکلات ضعف برق روستاهای تطف و پشتمخ درجلسه بررسی گردید و در دستور کار قرار گرفت.

مهندس توفیقی شهردار شهر گوراب زرمیخ در این جلسه اظهار داشت:گوراب زرمیخ جزء مناطق محروم استان گیلان می باشد و در شهر و روستاهای هم جوار خود دارای مشکلات جدی برق می باشد و از مسئولین تقاضا داریم نگاه ویژه ای به شهر گوراب زرمیخ داشته باشند.

در پایان جلسه قول مساعد آقای مهندس میری جهت تخصیص اعتبار بوده و همچنین قسمتی از مشکلات با پیشنهاد مهندس میری با هماهنگی اقای گیتی نورد(عضو شورای شهر گوراب زرمیخ) و درخواست از نماینده محترم شهرستان جناب آقای دکتر سید کاظم دلخوش جهت تامین و تخصیص مشکلات مطروحه  اعلام گردید.

قابل ذکر است که طی بررسی های انجام شده جهت پوشش ضعف برق منطقه مبلغ ده میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز میباشد.

 

photo_2016-07-24_05-45-48

photo_2016-07-24_05-46-33

photo_2016-07-24_05-46-42

photo_2016-07-24_05-46-44

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.