×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
تودیع و معارفه رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه سرا برگزار شد

به گزارش خبرنگار میرزا کوچک نیوز تکریم و معارفه رئیس اوقاف صومعه‌سرا، با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان، ائمه جمعه صومعه‌سرا و گوراب زرمیخ، معاون عمرانی فرمانداری صومعه‌سرا، هیئت امنای بقاع متبرکه و عموم مردم ای نشهرستان در بقعه آقا مهدی آقا برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا در این مراسم با بیان اینکه هر کسی که با خدا انس نداشته باشد نامحرم است و نباید با او حرف زد، اظهار کرد: یک مسؤول در درجه اول در امور کاری باید تقوا داشته باشد و در تمامی زمینه‌ها خداوند را ناظر بر اعمال و تصمیم‌گیری‌های خود بداند.

وی با بیان اینکه خادم شریف، رئیس پیشین اوقاف صومعه‌سرا از قدیمی ترین مدیران اجرایی این شهرستان است، افزود: در این سالها جز محبت و مهر از او چیزی دیگری ندیده ایم.

امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه مسئولیت، افتخار بزرگی در نظام جمهوری اسلامی و مجموعه سازمان اوقاف به‌شمار می‌رود، افزود: مسئولان اوقاف باید خداوند را شاکر باشند که در دستگاه اهل بیت (علیهم السلام) در حال خدمت به امام‌زادگان و موقوفات هستند.

گفتنی است، عزیز خادم شریف پس از 10 سال خدمت به عنوان ریاست اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا امروز بازنشسته و تکریم شد و حسن راستاد، معاون اوقاف گیلان، به عنوان ریاست جدید اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا معارفه شد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.