×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
جشن‌های دهه ولایت در جوار ۱۸ بقعه متبرکه صومعه‌سرا برگزار می شود

عزیز خادم‌شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با اشاره به ویژه برنامه‌های دهه ولایت در سطح این شهرستان، اظهار داشت: جشن‌های دهه ولایت همچون سنوات گذشته در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان عظیم الشأن صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 18 بقعه متبرکه و شاخص این شهرستان میزبان برگزاری جشن‌های دهه ولایت است، افزود: در سه نقطه از شهرستان حرکت کاروانی به سمت بقاع صورت خواهد گرفت.

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا گفت: جشن ولایت علوی ویژه عید غدیر، همایش بانوان ولایی، راهاندازی کاروان‌های شادی در بقاع متبرکه، مدیحه سرایی در صبح روز غدیر، شعر خوانی‌آئینی، برپایی نمایشگاه امامت و ولایت، خطبه خوانی غدیر و میثاق نامه ولایی در بقاع متبرکه از جمله برنامههای دهه امامت و ولایت در امامزادگان شاخص است.

خادم شریف، مراسم عهد اخوت را از دیگر برنامه‌های این دهه دانست و تصریح کرد: خیمه معرفت در جوار برخی از بقاع متبرکه برپا و خطبه غدیر توسط روحانیون و علمای برجسته قرائت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: زمینه‌سازی برای حرکت جامعه اسلامی به سمت معرفت بیشتر اهل‌بیت (علیه السلام) و ترویج و تبلیغ و انتشار ولایت امیر‌المؤمنین (علیه السلام) در سطح جامعه و نیز ایجاد فضای معنوی در سطوح مختلف جامعه به‌ویژه در میان نسل جوان از جمله اهداف این جشن‌ها است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.