×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 13 April , 2024
جشن شکوفه ها در مدارس صومعه سرا برگزار می شود

مهرداد فیض بخش، مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا اظهار داشت: «جشن شکوفه‌ها» برای دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی و «جشن غنچه‌ها» برای نوآموزان پیش دبستانی روز چهارشنبه (29 شهریور) و پیش از شروع رسمی سال تحصیلی برگزار می‌شود.

وی افزود: طبق سنوات گذشته دانش‌آموزان اول ابتدایی و پیش دبستانی برای آشنایی با محیط مدرسه و کلاس بندی یک روز زودتر از سایر دانش‌آموزان به مدرسه می‌روند.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه روز چهارشنبه(29شهریور) ساعت 8 صبح در مدرسه دخترانه 17 شهریور و ساعت 10 صبح در مدرسه پسرانه مدرس به صورت نمادین جشن شکوفه‌ها وغنچه‌ها برگزار می‌شود، گفت: آغاز رسمی سال تحصیلی جدید برای کل دانش‌آموزان از روز شنبه(1مهر) است.

فیض‌بخش تصریح کرد: مراسم زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس نیز در روز شنبه اول مهر همزمان با سراسر کشور در تمام مدارس شهرستان و به صورت نمادین در مدرسه شاهد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا برگزار می‌شود و تمام امکانات آموزشی برای تحصیل دانش آموزان فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع امسال جشن غنچه ها برای ۷۱۶ نوآموز و جشن شکوفه‎‌ها برای یک هزار و ۲۳۸ دانش آموز دختر و پسر برگزار می‌شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.