×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
جمع‌آوری نذورات مردمی برای برپایی موکب اربعین در کربلای معلی

مهندس علی‌ فتح‌اللهی، فرماندار صومعه‌سرا اظهار داشت: ستاد اربعین حسینی این شهرستان درنظر دارد با استقرار موکبی در کربلای معلی و در جوار حرم مطهر سیدالشهداء (علیه‌السلام) روزانه پذیرای زائرین پیاده اربعین اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) باشد.

 وی با بیان اینکه در این راستا بیش از سه جلسه هماهنگی با اعضای ستاد اربعین و مسئولان شهرستان تاکنون در سالن جلسات فرمانداری برگزار شده است، افزود: از همه مشتاقان و دوستداران اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) دعوت می‌شود تا کمک‌ها و نذورات نقدی خود را به شماره حساب 291604200887778001 بنام حساب مشترک اربعین حسینی نزد بانک انصار واریز کنند.

 فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه سه چادر جمع‌آوری نذورات اربعین در سطح شهرستان صومعه‌سرا و تولمات برپا شده است، گفت: افراد می‌توانند هدایای غیر نقدی خود را بصورت حضوری به چادرهای مستقر عتبات در داخل شهر و یا دفتر امام جمعه محترم تحویل دهند.

 فتح‌اللهی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای اهدای نذورات می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  09112811358 تماس حاصل کنند، تصریح کرد: اربعین حسینی مصداق بارزی از وحدت و حضور مسلمانان در مقابل دشمنان ضد اسلام است و کسانی که نمی‌توانند در این مراسم با شکوه حضور داشته باشند، با کمک‌ها و نذوراتشان می‌توانند سهمی هرقد کوچک در این همایش عظیم حسینی ایفا کنند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.