×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
حذف عنوان شهید از معابر و کوچه‌ها ضد ملی و غیردینی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی با اشاره به حذف عنوان مبارک و مقدس شهید از برخی معابر و کوچه‌های شهر رشت اظهار کرد: با توجه به حساسیت مقوله فرهنگ و هشدارهای مکرر رهبری مبنی بر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم متأسفانه در اوج اقتدار نظام در منطقه و بین‌الملل، بخشی از نفوذ یافتگان غرب باور و بی‌هویت هر از چند گاهی با غفلت بخشی از مسؤولین و مدیران، موجبات تلخ‌کامی امت حماسه‌ساز را فراهم می‌کنند.

وی برداشته شدن عنوان مقدس شهید از کوچه‌ها و معابر در آستانه هفته دفاع مقدس به‌صورت موردی در رشت را حرکت ضد ملی و غیردینی دانست و افزود: درخواست حقیر از شهرداری و اعضای شورای شهر این است که فوراً نسبت به بررسی ریشه‌ها و علل این قصه اقدام کرده و واکنش جدی نشان دهند و جلوی این حرکت ضد فرهنگی و ضد ملی را بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان فرهنگ شهادت را هویت دینی و ملی ایرانیان غیرتمند برشمرد و گفت: بخشی از منابع و امکانات شهرداری در اختیار گروه‌ها و افرادی قرارگرفته که عمدتاً حرکات و سکنات آن‌ها هویت سوز، ضد فرهنگ و مغایر بافرهنگ ایرانی اسلامی ما است.

مهدوی همچنین به برگزاری برخی مراسم‌ها در خانه‌های واگذارشده از سوی شهرداری نیز واکنش نشان داد و تصریح کرد: در بخشی از خانه‌های واگذارشده از طرف شهرداری به برخی از گروه‌ها، مراسم‌های مختلف مغایر بافرهنگ اسلامی انقلابی و ایرانی برپا می‌شود که موجب آزرده‌خاطر شدن شهروندان و حزب‌الله شده است.

وی با بیان اینکه مردم شهیدپرور گیلان انتظار دارند جلوی هرگونه حرکت‌های مروج فساد و بی‌حیایی و نشر دهنده فرهنگ زشت غربی گرفته شود، تصریح کرد: انتظار این است که با هوشیاری مدیران مسؤولیت پذیر و دلسوز در شهرداری، اجازه مانور استفاده از منابع مالی مردم در مجموعه‌های شهرداری به سودجویان داده نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با تأکید بر اینکه یقیناً نهضت ایثارگری نسبت به ترویج‌دهندگان فرهنگ ضد انسانی، ضد ایرانی و ضد اسلامی بی‌تفاوت نخواهند بود، افزود: جامعه مبلغین، مجموعه‌های هیات مذهبی و تشکل‌های مردم‌نهاد انقلابی نسبت به اقدامات ضد فرهنگی شهرداری بی‌تفاوت نخواهند بود و هر جا که نیاز است وارد صحنه می‌شوند.

مهدوی ضمن تأکید بر جلوگیری از استفاده‌های حزبی و سیاسی توسط عده‌ای سودجو گفت: اگر کسانی به خاطر طمع‌های انتخاباتی، بازی‌های جناحی و قدرت‌طلبی‌های سیاسی، بخواهند از آب آلوده ماهی بگیرند، با اقدام انقلابی و واکنش‌های مردم ارزش‌مدار مواجه خواهند شد.

منبع خبر : فارس

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.