×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
حضور مدافعان حرم اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشاند

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان،افتخار پیروزی جبهه مقاومت در سوریه را متعلق به رهبری و ملت ایران دانست وگفت:حضور مدافعان حرم در سوریه اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

سردار محمدعلی حق‌بین از فرماندهان مدافع حرم در دیدار با کارکنان تبلیغات اسلامی رشت، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه،اظهار کرد:موفقیت‌های کسب شده در منطقه با تیزبینی و هوشیاری مقام معظم رهبری بوده است .

وی به جنایت‌های داعش در سوریه اشاره کرد و افزود: جنایتی که داعش در سوریه مرتکب شده در طول تاریخ کم‌نظیر است .

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه تمام پیروزی‌های کسب شده توسط جبهه مقاومت با عنایت خداوند است،تصریح کرد:خداوند اراده کرد مردم مظلوم منطقه در مقابل استکبار ایستادگی کرده و به پیروزی برسند .

حق‌بین، افتخار پیروزی جبهه مقاومت در سوریه را متعلق به مقام معظم رهبری و بیداری ملت ایران دانست و بیان کرد:حضور مدافعان حرم در سوریه اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشانده است.

وی به تثبیت و ماندگاری دولت سوریه در این کشور اشاره کرد و ادامه داد:دشمن به‌دنبال کشاندن درگیری به ایران اسلامی بود، اما این ترفند دشمن با درایت مقام معظم رهبری خنثی شده است.

فرمانده لشکر عملیاتی قدس گیلان با تأکید بر اینکه نقشه‌های دشمن علیه نظام اسلامی باید برای مردم تبیین شود، متذکر شد:روحانیون و هیئت‌های مذهبی امر مذکور را برای مردم بیان کنند .

حق‌بین به طراحی دشمن علیه عفاف و حجاب اشاره کرد و یادآور شد:دشمن برای از بین بردن حیا و عفت خانواده‌ها برنامه‌ریزی بسیاری کرده و به‌دنبال بیرون کردن جوانان از صحنه است.

حجت‌الاسلام صادق دوستار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت نیز در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه یادآور شد:سرداران گیلانی بسیاری از حرم اهل بیت(علیهم السلام)دفاع کردند که باید در مناسبت‌های مختلف از آنان تجلیل به عمل آید.

وی با بیان اینکه سردار حق‌بین برای گیلانی‌ها مانند سردار سلیمانی است،عنوان کرد:مدافعان حرم برای ملت ایران عزت آفریدند و اقتدار امروز ما در جهان مدیون رشادت و ایثار این عزیزان هستیم.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اینکه روحانیون و مبلغان دینی باید حوادث منطقه را بیان و در مجالس و منابر برای مردم روشنگری داشته باشند،تاکید کرد:ما نمی‌توانیم درباره حوادث منطقه به‌ویژه جنایات دشمنان اهل بیت(علیهم السلام) بی‌تفاوت باشیم و بلکه باید برای آحاد ملت به‌ویژه جوانان و نوجوانان عمق فاجعه تبیین شود .

منبع خبر : ایسنا

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.