×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
حکومت جمهوری اسلامی با کارگزاران خود شناخته می شود

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز،حجت‌الاسلام محمد مهدی راشد نوری، امام جمعه صومعه‌سرا  امروز در همایش یادواره 21 شهید کارمند صومعه‌سرا که در سالن فارابی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حکومت اسلامی یک حکومت قدرتمند و توانا است که می تواند جامعه را به درستی هدایت کند.

وی افزود: متاسفانه با توجه به فراز و نشیب هایی که در کشور به وجود آمده دشمن به دنبنال این است که در جامعه القا و شبهه کند که جمهوری اسلامی قدرت و توانایی اداره کشور را ندارد.

امام جمعه صومعه سرا با اشاره به ناکارآمدی برخی از مدیران، گفت: مدیران ناکارامد سبب می شوند تا ناکارامدی انها به نام ناتوانی نظام، انقلاب و حاکمیت اسلامی نوشته شود.

حجت الاسلام راشد نوری با بیان اینکه مدیران ناکارآمد باید در اصلاح خود بکوشند ،تصریح کرد: مدیران و مسئولان نیاز است که در اداره مملکت و جامعه و در  بردست آوردن رضابت مردم کوشا باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم قوانین اسلامی را از مدیران، کارگزاران، مسئولان و کارمندان و مجموعه‌ای که در دستگاه دولتی و اداری فعالیت می‌کنند، می‌شناسند.

امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه  داشتن روحیه انقلابی و حفظ ارزش‌های انقلابی خواسته‌هایی است که باید در رفتار و گفتار مدیران و نیروهایی که در مجموعه حاکمیت قرار دارند، نشان داده شود، افزود: حکومت جمهوری اسلامی با کارگزاران خود شناخته می شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.