×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
خانوارهای باقی‌مانده در روستای تنیان، به مناطق امن انتقال یابند

به گزارش پایگاه خبری میرزاکوچک نیوز به نقل از ایرنا:تعداد ۵۷ خانوار درپی وقوع سیلاب و رانش زمین در مهرماه سال گذشته در روستای تنیان صومعه سرا دچار خسارت‌هایی شدند که  انتقال ۲۴ خانوار انجام شده  و در مرحله واگذاری زمین بوده و اقدامات بعدی برای خانوارهای باقی مانده در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اوسط اکبری مقدم روز یکشنبه با همراهی فرماندار، مدیران کل منابع طبیعی، بنیاد مسکن، مدیریت بحران استانداری و برخی از مسئولان شهرستانی ضمن بازدید از مناطق آسیب دیده ناشی از رانش زمین در روستای تنیان شهرستان صومعه‌سرا از نزدیک در جریان روند ارائه خدمت به اهالی این منطقه قرار گرفت.

وی همچنین در نشستی که در فرمانداری شهرستان صومعه‌سرا برگزار شد به بررسی مسائل ومشکلات موجود پرداخت و بر ضرورت تسریع انتقال خانوارهای اسیب دیده به منطقه امن تاکید کرد.

اکبری مقدم ضمن تاکید به دستگاه‌های متولی از جمله بنیاد مسکن، خواهان تسریع در صدور پروانه احداث ساختمان های آسیب دیده و ارائه تسهیلات ساخت مسکن شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان دهیار و رئیس شورا را نیز موظف کرد تا در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی مستندات لازم برای تامین زمین برای بقیه خانوارهای آسیب دیده را به بنیاد مسکن ارائه کنند.

سیل مهرماه سال گذشته در گیلان به زیرساخت های ۱۲ شهرستان رشت، تالش، رضوانشهر، صومعه سرا، فومن، شفت، لاهیجان، لنگرود، املش، رودسر، آستارا و ماسال  در گیلان آسیب جدی وارد کرد.

منبع خبر : ایرنا

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.