×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
خبرنگاران بی ریاترین صنف در کشور هستند

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، علی بابازاده پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه صومعه‌سرا اظهار کرد: خبرنگاران زبان گویا و آینه آحاد مردم در سطح جامعه هستند.

وی بی ریاترین صنفی را که در راستای اهداف جمهوری اسلامی قدم بر می دارند و مردم را آگاه به خدماتی که نسبت به مردم می شود می کنند اصحاب رسانه دانست.

رییس دفتر نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: اصحاب رسانه با وجدان و خدایشان عهد و پیمان بسته اند تا حقایق موضوع را به منصه ظهور برسانند و واقعیت ها را به مردم بگویند.

بابازاده با اشاره به اینکه زحمات خبرنگاران قابل ستایش است تصریح کرد: عموم خبرنگاران در شهرستان صومعه سرا در همه جا حضور فعال دارند .

وی با بیان اینکه انتقاد به معنای واقعی باید قلم فرسایی شود خاطرنشان کرد: متاسفانه افرادی هستند که با وجدان خود قلم فرسایی نمیکنند بلکه قلم را با مادیات می سنجند و انسانیت را می فروشند.

رییس دفتر نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی افراد شانیت خبرنگاران را به نام خبرنگار زیر سوال برده اند اظهار کرد: خبرنگارانی که عشق به کارشان دارند همیشه واقعیت ها را به قلم می آورند.

خبرنگار:زینب معصوم زاده

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.