×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
خسارت ۸۰ میلیارد تومانی سیل به بخش عمرانی صومعه‌سرا

مهندس علی فتح‌اللهی ظهر امروز( پنج‌شنبه، 8 آذر) در جلسه شورای اداری که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که در حیطه اداری ما مشخص شده باید در کمال احترام به مردم در راستای ارائه خدمت گام برداریم.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه مردم در تمام عرصه‌ها در کنار مسئولان بودند، افزود: ارائه خدمات مطلوب به این مردم از وظایف مسئولان است.

وی با بیان اینکه باید بدون فخرفروشی و منت گذاشتن به مردم خدمت کنیم، گفت: باید به وظایفمان عمل کنیم.

فتح اللهی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان باید در زمینه کم کردن دغدغه مردم گام بردارند، تصریح کرد: در سیل‌های اخیری که در این شهرستان رخ داد دستگاه‌های مذکور کمک زیادی به مردم کردند.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه مسئولان در زمینه پروژه‌های عمرانی در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند، خاطرنشان کرد: نسبت به تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان اقدام تا همه فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی و … را که سهامداران اصلی آن مردم هستند، انجام شود.

وی با بیان اینکه اگر این شرکت آغاز به کار کند چرخش مالی خوبی رقم می‌خورد، اظهار کرد: در بحث‌های گردشگری و عمرانی توان خوبی داریم.

فتح‌اللهی با بیان اینکه 23 میلیارد تومان اعتبارات این شهرستان در ردیف ها با تخصیصات مختلف است، افزود: در سیل اخیر در زمینه عمرانی 80 میلیارد تومان خسارات دیدیم که اگر خسارات خانه‌های مردم و بخش خصوصی را هم حساب کنیم بالای 200 میلیارد تومان می‌شود.

وی با بیان اینکه باید به گونه‌ای شرایط را فراهم کنیم که از اعتبارات مرکز هم استفاده نماییم، گفت: طی 2ماه با بیش از نصف کابینه دولت دیدار چهره به چهره داشته‌ایم که توفیقات خوبی برایمان رقم خورد.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه در دیدار چهره به چهره با وزیر بهداشت یک دستگاه رادیولوژی به ارزش 600میلیون تومان به صومعه‌سرا اختصاص یافت، تصریح کرد: با دیداری که با وزیر ورزش و جوانان انجام دادیم یک میلیارد ونیم اعتبار برای تکمیل چهار سالن ورزشی این شهرستان دریافت شد.

فتح‌اللهی با بیان اینکه با حضور نوبخت در صومعه‌سرا، فاز دوم چهارخطه کردن خاکیان با اعتبار 150میلیارد تومان آغاز شد، خاطرنشان کرد: اگر کارهای ما در راستای خدمت به مردم باشد اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه اگر هر کسی به حیطه کار خود مسلط باشد و از نقطه نظرات خود برای احقاق حق شهرستان تلاش کند قطعا اتفاقات خوبی برای مردم رقم می‌خورد، اظهار کرد: ارزیابی مسئولان در پایان سال بنا بر فعالیت‌ها و جذب اعتبارات انجام می‌شود.

منبع خبر : شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.