×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
خط قرمز من ولایت فقیه است/ از روز بعد انتخابات پی گیر طرح های ملی شهرستانم/در تلاشم تا سال ۹۵ حدود ۱۲۰۰ نفر درصومعه سرا سرکار بروند

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از واران خبر: سید کاظم دلخوش اباتری منتخب مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در جمع رئسای ستاد و هواداران خود ضمن تشکر از تمام ارگان های برگزار کننده انتخابات گفت: این انتخابات از سوی مسئولین بی طرفانه برگزار گردید و باید از تمام آنان تشکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به نامزدهای حاضر در انتخابات صومعه سرا گفت: من به عنوان یک صومعه سرایی افتخار میکنم که جوانان غیرتمند گیلان بتوانند جای من را بگیرند به خصوص آنهایی که منطقی هستند و با عقل کار کرده و تخصص و تعهد دارند.

دلخوش افزود: حضور من نوعی به عنوان نماینده مجلس همیشگی نیست و این شور و شعف مردم به دلیل این است که می خواهند شهرشان آباد شود.

نماینده مردم صومعه سرا با اشاره به سم پاشی برخی افراد معلوم الحال در انتخابات گفت: خدا را شکر که از سمت ما به این شایعات پراخته نشد و آنها نتوانستند به اهدافشان برسند، متاسفانه دو سه نامزد از بی تجربگی  به این لجن پراکنی ها دامن زدند، اما مردم با رای خود جواب این لجن پراکن ها را دادند.

دلخوش در ادامه با اشاره به ادارات صومعه سرا گفت: من از امروز شروع به مبارزه علیه کسانی که با حق مردم را در ادارات ضایع میکنند کرده ام و از دیوان محاسبات می خواهم تا به بازرسی در ادارات ادامه دهند و با مدیرانی که با حقوق اولیه کارمندان بازی کرده اند برخورد کنند.

وی افزود: در دو روز گذشته ما پیگیر پروژه های ملی مانند: پل کمربندی یازار جمعه، چهار راه خاکیان،طرح  فضای سبز دوگور و امثال اینها را شروع کرده ایم به مکاتبات و پیگیری با وزارت خانه های مختلف که انشاالله بتوانیم آن ها را انجام دهیم.

دلخوش با اشاره به بیکاری جوانان شهرستان گفت: از دیروز با تعدادی سرمایه گذار ارتباط برقرار کردیم که قرار است در روزهای آینده از چند منطقه مانند: شهرک صنعتی کیشستان،ضیابر،منطقه طرح توریستی هفت دغنان و طرحهای تالابی بازدید کنیم.

وی افزود: پی گیری و قولهایی بین دوطرف صورت گرفته به شرح اینکه چند کارخانه قدیمی دوباره راه اندازی و تعدادی دیگر احداث شوند تا حداقل ۱۲۰۰ نفر  صومعه سرا را در سال ۹۵ بتوانیم سرکار ببریم.

دلخوش در ادامه گفت: هر سرمایه گذاری که به استان گیلان و به خصوص صومعه سرا بیاید تا پای آبرو از او حمایت میکنم .

نماینده مردم صومعه سرا گفت: ما از هم اکنون با سرمایه گذاران طی کرده ایم که اگر قرار است در صومعه سرا به شما از سمت نماینده کمکی برسد باید تمام پرسنل کارخانه از شهرستان صومعه سرا باشد نه از جایی دیگر.

دلخوش در ادامه با  بیان اینکه خط قرمزش همیشه ولایت فقیه بوده گفت: با توجه به آنچه که از دین فهمیده ام خود را یک اصولگرا میدانم، اصولگرایی که دین می گوید یعنی اصول دینی خود را رعایت کن و خط قرمزت ولایت باشد.

وی افزود بعد از ولایت فقیه، اگر رئیس جمهور هم دیدگاه هایش خلاف مسائل ملت باشد بنده با نظر کارشناسی رو به روی آن می ایستم.

دلخوش گفت: دولت حال حاضر با حکم رهبر شروع به کار کرده و دولت جمهوری اسلامی است ، وظیفه من به عنوان نماینده حمایت از دولت است ما اگر زمانی دیدم زمانی در تیم اقتصادی دولت مشکلی وجود دارد باید بگویم چون نماینده مردم هستم نه وکیل دولت.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.