×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
درب فرمانداری برای رفع مشکلات اقتصادی همیشه بروی افراد باز است

فتح اللهی در نشست فصلی با مدیران واحدهای صنعتی شهرک صنعتی صومعه سرا گفت؛ در مجموعه فرمانداری بیش از ۷۰ کارگروه ،کمیسیون و کمیته وجود دارد و هیچ مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد که در زیرمجموعه این کمیته هاو کارگروه ها نباشد و چون ریاست همه آنها بعهده فرماندار است پس میتوان با چنین جلساتی به رفع مشکل رسید.

وی هدف دولت را رفع دغدغه ها وکاهش مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی دانست وافزود ازدواج، ناهنجاریهای اجتماعی، طلاق، بازار مسکن و… همگی در گرو اشتغال ودرآمد است و اشتغال در گرو تولیدگران و صنعت گران.

فتح اللهی افزود؛ باید در ابتدا وضعیت کشور،استان و شهرستان را بسنجیم و به تبع آن تصمیماتی با قابلیت اجرا اخذ نماییم و بدور از آرمانگرایی که انگیزه را ازبین خواهدبرد به پیش رویم.

فرماندارصومعه سرا بابیان اینکه درب فرمانداری برای رفع مشکلات اقتصادی همیشه بروی افراد باز است ،افزود؛ بیشترین زمان،بازدید،جلسات و کار فرمانداری در بخش اقتصادی و جذب سرمایه گذار است تا بتوانیم یک تحول بزرگ در رونق اقتصادی شهرستان ایجاد نماییم. وی بر ضرورت پیگیری مدیران عضو کارگروه اقتصادی جهت رفع مشکلات عمومی نظیر دارایی،تامین اجتماعی و.. تاکید کرد و تصریح نمود؛ باید نگاه مدیران ما ایجاد شرایط برای رفع نگرانیهای اقتصادگران باشد نه ایجاد مشکل و سنگ اندازی.

وی ادامه داد؛ تولیدکنندگانی که میدانند سود تولید بسیار پایین تر از برخی کارهاست ولی همچنان بخاطر اشتغال و کشور به تولید ادامه می دهند نه تنها دستشان را بگرمی میفشاریم بلکه با افتخاربر دستانشان بوسه میزنیم.

وی ایجاد یک شغل را فراهم آورنده امنیت شغلی برای چندخانواده تلقی کرد و از طرح مشکلات کارخانه جات صومعه سرا در کارگروه استانی رفع موانع تولید با حضور معاون استاندار در روزهای آینده خبرداد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.