×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
دستگاه قضایی مجرمان کوردل را به اشد مجازات برساند

آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در دیدار با خانواده سروان حسن پاینده شهید عرصه نظم و امنیت اظهار کرد: پاینده عزیز در راه حراست از کشور و ارزش‌های اسلامی به شهادت رسیده است.

وی جایگاه شهید پاینده را در بهشت عنوان کرد و افزود: پاینده به دلیل اجرای موفق مأموریت‌ها، ۲۳ مرتبه توسط فرماندهان خود تشویق شد و این امر افتخاری برای نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شهید پاینده افتخار تمام مردم ایران به‌ویژه گیلانی‌هاست گفت: همواره مردم یاد شهدا را زنده نگه می‌دارند و یاد شهید پاینده در دل‌ها زنده است.

فلاحتی با اشاره به اینکه شهادت پاینده در راستای اجرای مأموریت در کشور اسلامی و امام زمان (عج) بود بیان کرد: زمانی جوانان در جبهه‌های جنگ به شهادت می‌رسیدند اما پاینده در این زمان برای دفاع از نظم و امنیت به‌افتخار شهادت نائل آمده است.

وی به اظهار ناراحتی شدید مردم رشت نسبت به شهادت پاینده اشاره کرد و افزود: از دستگاه قضایی می‌خواهیم مجرمان کوردل را به اشد مجازات برساند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه نبود شهید پاینده در جمع خانواده و اجتماع یک ضرری تلخ است گفت: پاینده به آرزوی خود که شهادت و دیدار پیامبر (ص) و اهل‌بیت (ع) بود، رسیده است.

فلاحتی حفظ حجاب، پیروی از مقام معظم رهبری و صیانت از انقلاب را ادامه راه شهید پاینده عنوان کرد و تصریح کرد: مردم کسانی که برای آن‌ها ایجاد امنیت می‌کنند را دوست دارند و تمام مردم گیلان برای پاینده که برای دفاع از دین و انقلاب جان خود را فدا کرد می‌سوزند.

وی با بیان اینکه شهید پاینده در راه انقلاب و ارزش‌ها جان‌فشانی کرد و این افتخاری برای ملت ایران است افزود: شهید پاینده متعلق به تمام مردم گیلان و ایران است و یاد شهید پاینده همواره در دل‌ها زنده است و از او باافتخار نام‌برده می‌شود.

شهید حسن پاینده، شامگاه جمعه در هنگام گشت زنی در نزدیکی بوستان دانشجو رشت در حوالی ساعت 23 و 19 دقیقه با عده‌ای از اراذل‌واوباش مواجه و به‌وسیله چاقو توسط یکی از اراذل از ناحیه گردن و دست دچار جراحت شده و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

 

منبع خبر : فارس

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.