×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
دستگاه ها آماده خدمات رسانی برای مقابله با بحران های احتمالی هستند

به گزارش میرزا کوچک نیوز،محمدعلی نجفی دوشنبه شب در نشست هماهنگی مقابله با حوادث احتمالی ناشی ازشرایط جوی روزهای آینده افزود: پیش بینی های لازم برای مقابله با مشکلات ناشی از بارش برف و کاهش دما در استان اندیشیده شده است .
وی خاطرنشان کرد: آمادگی دستگاه ها در بحران هایی که طی دو سال گذشته داشته ایم، موجب بوجود آمدن کمترین مشکل برای مردم شده است.
وی با اشاره به گزارش دستگاه های اجرایی از اقدامات انجام شده اظهار کرد: با وجود محدودیت های مالی و مشکلات ناشی از تحریم گزارش های ارائه شده بسیار امیدوار کننده و نشاندهنده رشد و توسعه کارها بوده است .
وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز با توجه به تجارب و اقدامات موثر در مقابله با بحران ،حضور قوی مدیران در بخش های مختلف ضروری است .
نجفی با بیان اینکه آمادگی نیروهای استانی و شهرستانی را در زمان بحران نیازمندیم، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت مطلوبی را در استان داریم و همه موارد برای زمان بحرانی پیش بینی شده است.
استاندار گیلان استقرار نیروهای امدادی و راه و شهرسازی در مناطق برف گیر استان ، آمادگی دستگاه های خدمات رسان از جمله نیروگاه های برق ، آب ، سوخت مایع و گاز، ذخیره کافی ارزاق و کالاهای اساسی مردم را از جمله پیش بینی های انجام شده برای مقابله با بحران های احتمالی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه بارش برف فرصت نه تهدید، محسوب می شود، گفت :باید شرایطی فراهم کنیم تا مردم با بارش برف احساس نشاط و شادابی داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به گزارش جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان بیان کرد: با توجه به تدبیر و آرامشی که سپاه استان دارد باید از حضور فرصت آنها و بخش خصوصی برای زمان بحرانی استفاده کنیم.
استاندار گیلان همچنین با ابراز خرسندی از رشد ذخیره سازی آب در سد نسبت به دو سال گذشته افزود: در سطح جلگه نیز اقدامات خوبی انجام شده که نتایج آنها را بزودی شاهد خواهیم بود.
وی همچنین به اقدامات خوبی که در طرح جامع توسعه شهر رشت شروع شده است نیز اشاره و بیان کرد: امیدواریم با اندیشه ای که اعضای شورای اسلامی شهر نیز در همراهی با شهرداری دارند، ،تا یکسال و نیم سال آینده شرایط بهتری را در این شهر شاهد باشیم.
*** دستگاه ها وعده هایی را که به مردم می دهند، اجرایی کنند
استاندار گیلان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه فجر گفت: افزایش تعداد پروژه ها را امسال نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.
وی با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن وعده های داده شده توسط مسئولان تصریح کرد: مدیران دستگاه ها وعده های داده شده را اجرایی کنند و درصورت قابلیت عملیاتی نشدن ، به مردم قول ندهند؛ چراکه بی اعتمادی بوجود می آید.
گیلان از عصر روز سه شنبه با کاهش محسوس دما شاهد بارش برف در نقاط مرکزی خواهد بود و این وضعیت تا اوایل بامداد روز پنج شنبه ادامه خواهد داشت.


منبع:ایرنا

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.