×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
دوری اصحاب رسانه از سیاه نمایی یا بزرگنمایی خدمات دولتمردان

به گزارش خبرنگار میرزا کوچک نیوز از صومعه‌سرا ،حجت السالام محمد مهدی راشد نوری، امام جمعه صومعه سرا امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه با بیان اینکه مسئولان باید با اصحاب رسانه ارتباط بیشتری داشته باشند، اظهار کرد: ارتباط با خبرنگاران نقطه مثبت برای مسئولان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه رابط بین مردم و مسئولان  و بالعکس هستند، افزود: مردم بر حسب اعتقادی که به خبرنگاران دارند با تکیه بر گفته های آنها مسئولان را قضاوت می کنند.

امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه خبرنگاران باید واقع بین باشند و واقعیت را منعکس کنند و از دروغ بپرهیزند، گفت: سیاه نمایی‌ و بزرگ نمایی‌ از خدمات دولتمردان و مسئولان توسط اصحاب رسانه درست نیست.

حجت الاسلام راشد نوری با بیان اینکه خبرنگاران بر منعکس کردن وقایع جامعه، مطالبات مردم و خدمات مسئولان نظام زوم کنند، تصریح کرد: رسانه و مطبوعات نقش موثری در توقیت و پشتیبانی از حکومت و نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید همیشه در صحنه حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: در تاریخ اسلام مورخان و راویان وقایع را ثبت می کردند تابه ما رسیده است و امروز هم خبرنگاران همان کار راویان را انجام می دهند.

امام جمعه صومعه سرا با تاکید بر حمایت بیشتر از خانه مطبوعات و کانون خبرنگاران، اظهار کرد: باید رسانه را تشویق و تقویت کرد و اصحاب رسانه را  بزرگ دید.

وی گفت: خبرنگاران با نهاد جمعه ارتباط تنگاتنگ داشته باشند زیرا سبب می شود ما با مشکلات خبرنگاران بیشتر آشنا و در راستای رفع آن تلاش کنیم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.