×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
دولت؛ نماد خدمات اجرایی در نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار میرزا کوچک نیوز از صومعه‌سرا، علی فتح اللهی فرماندار صومعه سرا امروز در یادواره 21 شهید کارمند شهرستان صومعه سرا که در سالن فارابی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا در عالی ترین درجات قرار دارند.

وی با بیان اینکه ما باید به حال شهدا غبطه و حسرت خوریم، افزود: یکی از نام های قیامت یوم الحسرت است که اگر ما معنای واقعی یادواره شهدا را بدانیم، به حال و روز شهدا حسرت می خوریم.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه باید از این یادواره ها درس بگیریم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم، گفت: شهدا تعلق به گروه خاصی ندارند و از هر قشری در جبهه حضور داشتند و شهید تقدیم این نظام و انقلاب کردند.

فتح اللهی با بیان اینکه حسرت خوردن نسبت به شهدا سبب می شود در مسیر درست زندگی قرار بگیریم، تصریح کرد: باید قدردان خون تک تک شهدای عزیز کشورمان باشیم.

وی با بیان اینکه نماد خدمات اجرایی در نظام، دولت است زیرا در سایه تلاش دولت خدمات اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئولان حق ندارند با تکبر و خودبینی با مردم برخورد کنند، احترام به مردم را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه مسئولان باید به تعهدات و قول‌های خود عمل کنند، اظهار کرد: عدم تعهدات مسئولان سبب نارضایتی مردم می‌شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.