×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
دولت های متحد رژیم اشغالگر قدس، شریک ظلم به مردم فلسطین هستند

به گزارش میرزا کوچک نیوز، به نقل از ایرنا، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود: پیام روز قدس این است که نسبت به ظلم دشمن بایستید و به ظالم تکیه نکنید و کسانی که با ظالم همکاری می کنند، شریک ظلم هستند.
وی خاطرنشان کرد: سال ها رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین ظلم می کرد و کسی فریاد آن ملت را نمی شنید و این، امام خمینی بود که در سال 58 فرمود آخرین روز جمعه ماه رمضان باید روز قدس و حمایت از مردم فلسطین باشد.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان اظهار داشت: مسلمانان ایران و آزادگان جهان در این هوای گرم و با دهان روزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده اند و زبال حالشان این است که دولت آمریکا ، آل سعود و برخی دیگر از دولت های منطقه که در حال عادی سازی روابط خود با این رژیم غاصب هستند، شریک ظلم محسوب شده و به مردم فلسطین ستم می کنند.
وی تصریح کرد: ملت ایران با لبیک به ندای امام و فرمان مقام معظم رهبری، در این راهپیمایی شرکت و ثابت کرده اند که تابع ولایت هستند.
آیت الله قربانی در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری سالروز ترور یاران امام و انقلاب از جمله شهدای هفت تیر و آیت الله خامنه ای گفت: این اقدامات، به طور واقعی حرکت هایی تروریستی است حال اینکه دولت های مستکبر که از این اقدام ها حمایت کرده اند، خود را حامی حقوق بشر می دانند.
وی در خاتمه سخنانش با اشاره به انتشار فیش های حقوقی برخی مدیران، بر ضرورت رسیدگی به این موضوع از سوی نهادها و دستگاه های ذیربط تاکید و اضافه کرد: برخی رسانه ها آنچنان بزرگنمایی می کنند که گویا همه در حال غارت هستند حال اینکه اینگونه نیست.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.