×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
زینب فرح بخش به سمت شهردار جدید تولمشهر (مرجقل) منصوب و معرفی شد.

به گزارش میرزاکوچک نیوز به نقل از ایرنا،مدیرکل امور شهری استانداری گیلان روز شنبه در مراسم معارفه شهردار جدید تولمشهر گفت: شورا اسلامی نباید در مسائل اجرایی و اداری دخالت کند .
عباس قلیزاده با اشاره به اینکه مصوبات شورا در صحن قانونی است، اظهار داشت: شهردار منتخب حق دارد کارمندانش را انتخاب کند و شورا با توجه به نزدیکی تنظیم بودجه ، نظریات و برنامه های خود را ارائه دهند.
فرماندار شهرستان صومعه سرا نیز در سخنانی به نقش شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: توسعه یک شهر در سایه وحدت و همدلی بیش از پیش جلوه گری خواهد کرد .
علی فتح اللهی با اشاره به اینکه انتخاب اولین شهردار بانو در تولمشهر جای تقدیر و تشکر دارد بیان داشت: شورای اسلامی تولمشهر باید تلاش و حمایت خود از شهردار را برای ارائه خدمات بیشتر بکار گیرد.
شهردار تولمشهر نیز در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: همواره برای خدمت به شهر و شهروندان تولمشهر تلاش خواهم کرد.
زینب فرح بخش با اشاره به اینکه در چند دوره عضو شورای اسلامی تولمشهر بوده ام، افزود: ضمن رعایت چارچوب قانونی، مردمداری را به عنوان اصل کاری خود مدنظر داشته و خواهم داشت.
وی خواستار همفکری و حمایت همگان شد و گفت: امیدواریم در جایگاهی که قرار گرفته ام به خوبی ایفای نقش کرده و جایگاه بانوان ایرانی را در عرصه های اجتماعی و مدیریتی، مستحکم تر کنم.
با انتخاب زینب فرح بخش عضو چهار دوره شورای اسلامی تولمشهر به عنوان شهردار این شهر، کیومرث صادقی عضو علی البدل وارد شورا می شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.