×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
شرکت تعاونی دهیاران شهرستان صومعه‌سرا احیا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری میرزا کوچک نیوز،علی فتح اللهی،‌ فرماندار صومعه‌سرا صبح امروز (۱۵مرداد) در جلسه شورای مشورتی دهیاران شهرستان صومعه سرا با اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف حجت الاسلام دکتر حسن روحانی،‌ رئیس جمهور گفت: مردم به دولت تدبیر و امید در دوره یازدهم به شعارهای Hن رای دادند ولی در دوره دوازدهم به عملکرد و تحقق شعارهای وعده داده شده رای دادند که این افتخار با مشارکت بالا و اخذ رای بالا توسط رییس جمهور تحقق یافت.

وی دهیاران شهرستان صومعه سرا را دهیارانی پرتلاش و دارای توانمندی های بسیار زیادی دانست و اظهار داشت: تلاش شبانه روزی دهیاران و همراهی خوب و تنگاتنگشان با دستگاه های اجرایی نقاط مثبت روشنی را در سطح شهرستان ایجاد کرده است که باید به نحو مطلوب از آن بهره برد.

فتح اللهی با بیان اینکه آقای سید نژاد، مدیر کل امور روستایی و عشایری بمنظور مساعدت در امر توسعه روستایی و رفع موانع میهمان جلسه شده اند، خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم ظرفیت‌‌های موجود را با کمک های استانداری و حمایت ستادی بکار گیریم قدم‌های بزرگ و روبه جلو خواهیم برداشت.

فرماندار صومعه سرا شورای مشورتی دهیاران و هدف تشکیل آنرا تشریح کرد و ادامه داد؛ شغل اصلی جمعیت شهرستان صومعه سرا کشاورزی و در کنار آن دامپروری است و با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان می‌توان در این چارچوب در جهت توسعه و اشتغال برنامه ریزی نمود‌.

به گفته این مسئول درحال حاضر هیچگونه تحرک و کار عمرانی و اقتصادی از شرکت تعاونی دهیاران این شهرستان وجود ندارد و در نظر داریم با سپردن پروژه‌های عمرانی بتوان این شرکت تعاونی را احیا و میلیون‌ها سرمایه بدون استفاده را به کار انداخت.

وی به دغدغه امنیت شغلی دهیاران و پرداخت حقوق به کارکنان دهیاری اشاره کرد و تصریح کرد: اگر بتوانیم در قالب طرحی از ظرفیت بزرگ آب بندان‌های شهرستان چه در کشاورزی و پرورش ماهی و چه در گردشگری استفاده کنیم به درآمد پایدار حواهیم رسید.

فتح اللهی در پایان از ضعف صنعت گردشگری صومعه سرا گله کرد و افزود؛ برنامه ریزی، تصمیم گیری و قدم‌های خوبی در این مسیر برداشته شده است که امیدواریم با همراهی مردم در آینده ای نزدیک به رونق اقتصادی خوبی در منطقه دست یابیم.

[symple_box style=”boxerror”]
برای مشاهده عکس ها در ابعاد بزرگتر به روی عکس کلیک نمائید
[/symple_box]

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.