×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
صومعه سرا پایلوت اجرای طرح فناوری نوین دوربین مدار بسته در گیلان

سرهنگ عبدالعلی شعبانی، جانشین فرمانده انتظامی صومعه‌سرا ظهر امروز (22مهر) در همایش پلیس، امنیت و اصناف که در سالن فارابی برگزار شد، اظهار داشت: امنیت دوسویه است که تولید امنیت به عهده جامعه و حفاظت از آن به عهده دستگاه امنیتی و نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه نقش اصناف، تاثیرگذارترین نقش‌ها در حوزه امنیت است، افزود: مردم هم به نوعی در کنار مسئولان ادارات و نهادها و اصنافی که در حوزه‌های مختلف اقتصادی نقش آفرینی می‌کنند، نقش با اهمیتی دارند.

جانشین فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با بیان اینکه هر جا مردم مشارکت داشته‌اند، موفقیتی برای پلیس حاصل شده است، گفت: تمام موفقیت‌های پلیس باید از این کانال پیگیری شود.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه امروز دیگر پلیس به صورت سنتی نیست، تصریح کرد: بسیاری از مباحث امنیتی که باید ضرورتاً در شهرستان انجام شود، اعضای تامین هم به صورت متفق القول پیگیر آن هستند که خلاءهای امنیتی شهرستان جدی بررسی و پیگیری شود.

وی با اشاره به آموزش همگانی، خاطرنشان کرد: ضرورت همکاری همه اقشار در آموزش همگانی ملموس باشد، زیرا کارشناسانی در مکان‌های مختلف اعزام می‌شوند اما باز هم بحث خلاهای آموزش همگانی در زمینه پیشگیری از جرم داریم.

جانشین فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با بیان اینکه اگر امنیت در حوزه اقتصاد نباشد خودبه‌خود ثباتی که باید در این زمینه باشد دچار چالش می‌شود، اظهار داشت: امروز از فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کنیم و سبب شده پلیس از سنتی به مدرن تبدیل شود.

سرهنگ شعبانی افزود: در بین شهرستان‌های 16 گانه گیلان، نخستین شهرستانی هستیم که استفاده از فناوری‌های نوین دوربین‌های مدار بسته را در برنامه کاری برای پیشگری از جرم در نواحی مختلف و مسیرهای اصلی و فرعی در شهرستان پیگیری کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز ما افتخار می‌کنیم که این طرح در بخش میرزا کوچک عملیاتی شده و بعد از اجرای این طرح کاهش چشمگیر جرم را داشته ایم، گفت: در بخش تولمشهر و در حوزه شهری هم این برنامه را اجرایی خواهیم کرد.

جانشین فرمانده انتظامی صومعه‌سرا تصریح کرد: این طرح را به عنوان الگو برای استان اجرایی کرده‌ایم و در سایر شهرستان‌ها قرار است اجرایی شود تا شاهد کاهش چشمگیر جرم باشیم.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.