×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
عطر و بوی تربت شهدا هر کجای دنیا که باشد عطرافشانی می کند

میرزا کوچک نیوز:به گزارش خبرنگار ما، سید کاظم دلخوش اباتری، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی شب گذشته(31خرداد) در آیین افتتاح یادمان شهدای گمنام گوراب زرمیخ با اشاره به روز قدس، اظهار داشت: با توجه به اقتدار موشکی سپاه، مردم با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی به دهان یاوه گویان خواهند زد.

وی افزود: بانوی خیر گوراب زرمیخی که اعتبار احداث یادمان شهدای گمنام این شهر را متقبل شده است، با توجه به اینکه یک تولیدگر مطرح در سطح کشور است، سبب افتخار شهرستان می باشد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادامه دادن راه شهدا و ماندگار کردن انها جای تقدیر دارد، گفت: صدام از همان اوایل جنگ که با کمک کشورهای دنیا به خاک ایران تجاوز کرد مردم با دست خالی در برابرش ایستادگی کردند.

دلخوش با اشاره به اینکه شهدای گمنام، اکثرا شهدایی هستند که دشمن آنها را به صورت دسته جمعی اسیر کرده و به شهادت رسانده است، تصریح کرد: عطر و بوی تربت شهدا هر کجای دنیا که باشد عطرافشانی می کند.

وی با بیان اینکه صدام همین کار داعشی ها را در زمان جنگ با جوانان ما کرد، خاطرنشان کرد: دولت داعش به اسم دولت اسلامی عراق و شام با هدف ایجاد رعب و وحشت در دل مردم از همان ابتدا به وجود آمد.

نماینده مردم صومعه سرا با بیان اینکه امپریالیسم و کشورهایی همچون امریکا، انگلیس و اسرائیل ، داعش را برای نابودی ایران به وجود آوردند، اظهار داشت: به دلیل اینکه زود وارد عرضه شدند در کارشان کاملا با شکست مواجه شدند.

دلخوش با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مرزبانان هستیم، افزود: مردم ایران در زمان جنگ و درگیری با وحدت در کنار یکدیگر هستند و اقتدار موشکی ایران برای مقابله با دشمنان امادگی کامل را دارد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.