×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
لزوم از سرگیری فعالیت جایگاه های «CNG» غیر فعال در گیلان

علی اوسط اکبری مقدم در جلسه کارگروه توسعه جایگاه های سی.ان.جی استان گیلان، با بیان اینکه تامین سوخت خودروها اعم از گاز و بنزین از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: هیچ گونه خللی نباید در روند ارائه خدمات سوخت خودروها از طریق جایگاه ها ایجاد شود.

وی به گردشگرپذیر بودن استان گیلان اشاره کرد و افزود: اهتمام ویژه مسئولان ارشد شهرستانی و جایگاه داران ضمن تعامل مثبت با شرکت های گاز و پخش فرآورده های نفتی رفاه بیشتر هم استانی های عزیز و مسافران را به ارمغان می آورد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان بر ضرورت نظارت مستقیم و پایش مستمر جایگاه های سی.ان.جی از سوی شهرداران تاکید و تصریح کرد: در مسیر خدمت رسانی به مردم باید از هرگونه بزرگنمایی مسائل غیر واقعی که به بدنه نظام، دستگاه های متولی و افکار عمومی آسیب وارد می‌کند، پرهیز کرد.

اکبری مقدم بر لزوم از سرگیری فعالیت جایگاه های سی.ان.جی غیر فعال در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد و خواستار طرح موضوعات و مشکلات احتمالی در هر بخشی از طریق مراجع قانونی خود شد.

وی اظهار کرد: مدیریت منسجم و تعاملی تسریع و ارتقای ارائه خدمات به شهروندان را به دنبال دارد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه علاوه بر مدیران دستگاه‌های اجرایی استاندارد و شرکت های گاز و پخش فرآورده های نفتی، گزارش شهرداری های تالش، انزلی، رودسر، خمام، ماسال، چابکسر، فومن و احمدسرگوراب نیز درخصوص جایگاه های سی.ان.جی غیر فعال ارائه شد.

منبع خبر : ایسنا

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.