×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
لزوم انتقال ساکنان 16 واحد مسکونی در نارنج پره صومعه سرا به علت رانش زمین

علی فتح اللهی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری صومعه سرا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: نارنج پره تنیان بخاطر رانش پی در پی زمین، دچار مشکل می شود ولی قسمتی از جاده ها که مسدود شده بود، باز گشایی شده است.
وی با اشاره به اینکه 21 واحد مسکونی در این منطقه کوهستانی در معرض رانش قرار گرفته اند، بیان داشت : با حمایت و همکاری دستگاه های حمایتی، باید انتقال 16 خانوار از این ساکنان در اولویت قرار گیرد .
فرماندار شهرستان صومعه سرا ادامه داد: همکاری و تعامل ادارات با یکدیگر، موجب رفع بسیاری از مشکلات می شود و باید مردم از عملکرد ها و خدمات صورت گرفته توسط دولت و نظام اسلامی مطلع شوند.

فرماندار شهرستان صومعه سرا ادامه داد: همکاری و تعامل ادارات با یکدیگر، موجب رفع بسیاری از مشکلات می شود و باید مردم از عملکرد ها و خدمات صورت گرفته توسط دولت و نظام اسلامی مطلع شوند.
فتح اللهی همچنین از میزبانی شهرستان برای ورود دو شهید گمنام خبر داد و اظهار داشت : قرار است در اسفندماه این دو شهید گمنام مهمان مردم صومعه سرا و تولمشهر شوند.
نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی اظهار داشت : ورود مدیران برای حل مشکلات مردم، ضروری و سبب رضایتمندی آنان از خدمات دولت و نظام می شود .
سید کاظم دلخوش با اشاره به اینکه گیلان دارای ظرفیت های گردشگری مناسبی در کشور است، اظهار داشت : حمایت از سرمایه گذار در بخش گردشگری در استان، برای توسعه و پیشرفت یک نیاز اساسی است.
وی حذف یکباره مدد جویان کمیته امداد را کاری غیر کارشناسی خواند و افزود : حذف یکباره تعداد زیادی از مدد جویان از تحت پوشش بودن کمیته امداد امام خمینی، می تواند مشکلات اجتماعی زیادی را به دنبال داشته باشد ./ایرنا

تصاویری از رانش زمین در نارنج پره روستای تنیان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.