×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
لزوم برخورد جدی قوه قضائیه با اخلالگران اقتصادی/ پیشرفت و ترقی کشور در گرو همراهی با ولی فقیه

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان ظهر امروز(8 مرداد) در جلسه تکریم و معارفه رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا که در بقعه آقامهدی آقا این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید با همکاری و همدلی خیمه گاه اهل بیت(علیه‌السلام) آبادتر و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه انسان‌ها عمرشان و مالشان دارای برکاتی است، افزود: ایثارگری و خدمت به مردم پر از خیرات است و دیگران از این خیرات بهره مند می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه شهدا و علما کل عمرشان با برکت است، گفت: امروز هم لحظه لحظه عمر مقام معظم رهبری برای خدمت به دین و بازکردن گره های جامعه و مردم است.

حجت‌الاسلام علیزاده با بیان اینکه همه ما می‌دانیم که مردم مشکل بزرگ معیشتی و اقتصادی دارند، تصریح کرد: قوه قضائیه باید با اخلالگران و مفدسان اقتصادی برخورد جدی داشته باشد و دست هایشان را قطع کند.

وی با بیان اینکه همان طور که لحظه لحظه برخی از مسئولان در راستای خدمت رسانی است، برخی هم عمری بی برکت دارند و دارای منشا خیر و برکت دینی از خود نیستند، خاطرنشان کرد: در رابطه با اموال هم به همین گونه است زیرا برخی ها اموالشان با برکت است و به نوع مدیریت اقتصادی و مسائل انسانی بر می گردد.

واقفان خیراندیش مصداق بارز بهترین انسان های روی زمین هستند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه واقفان خیراندیش مصداق بارز بهترین انسان های روی زمین هستند، اظهار کرد: در ایران موقوفاتی داریم که بیش از هزار سال سابقه دارند اما نام واقفش بر زبان هاست و مالش برکت دارد.

حجت‌الاسلام علیزاده، بهترین راه ماندگاری مال هر انسان را وقف دانست و افزود: وقف همیشه ماندگار است و به نیکی از صاحب وقف یاد می شود.

وی با بیان اینکه وحدت و هماهنگی حلال مشکلات است، گفت: امروز هم اگر می‌خواهیم مشکلات اقتصادی کشور حل شود در سایه سار وحدت و در چهارچوب دین و زیرلوای ولایت فقیه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان تصریح کرد: هر زمان همراهی با ولایت فقیه و رهبری جامعه بوده، آنجا پیشرفت و ترقی و صفا بوده است و مشکلات به راحتی حل می‌شود.

حجت‌الاسلام علیزاده با بیان اینکه اسلام اجازه نمی دهد دست نیاز به سمت بیگانگان دراز کنیم، خاطرنشان کرد: هیچ گاه آمریکا دراین 40 سال بعد از انقلاب به ما کمکی نکرده بلکه آزار هم رسانده است و از دشمنان هیچ گاه خیری نخواهیم دید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه از اول انقلاب تا سال 88 هر سال میانگین وقف‌های جدید کل کشور 196 وقف بود، افزود: به برکت همراهی علما، ائمه جمعه و جماعات و اصحاب رسانه و هوشیاری ملت و ظرفیت‌های موجود هر سال قریب 3 هزار وقف جدید در کشور ثبت می شود.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه در گیلان سال گذشته 60 وقف جدید ثبت و استقبال مردم از وقف بیشتر شده است، گفت: علم مدیون وقف و وقف هم مدیون علم است و باید وقف را بیش از پیش تبلیغ کنیم.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از دینداری و انقلابی بودن ایران اسلامی مدیون امامزادگان واجب التعظیم است، تصریح کرد: حیات ما مدیون این امامزادگان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطرنشان کرد: اوقاف یک اداره خدمات رسان است که کارهای فرهنگی بسیاری انجام می دهد اما ذره ای از بودجه های فرهنگی به این نهاد تعلق نمی گیرد.

حجت‌الاسلام علیزاده با تشکر و تکریم از خدمات ارزنده عزیز خادم شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا، حسن راستاد را به عنوان رئیس اوقاف این شهرستان معارفه کرد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.