×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
لزوم گنجاندن بندی درباب ورزش‌های قهرمانی در فصل مربوط به ورزش در قانون برنامه ششم

به گزارش میرزا کوچک نیوز،سید کاظم دلخوش اباتری  با اشاره به لزوم فراهم سازی شرایط مالی و رفاهی برای ورزشکاران المپیکی گفت: باید نیازهای اولیه ورزشکاران المپیکی تامین شود زیرا مسئولیت آنها برای افتخارآفرینی ملی سنگین است و لذا دولت و مسئولان کشور باید در راستای تسهیل شرایط آنان برآیند زیرا ملت ایران از آنها انتظار دارند ورزشکاران در عرصه های بین المللی به گونه ای عمل کنند که متاثر و متاسف از نوع عملکرد آنها نشوند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی افزود: بین ورزشکاران و مدیران دولت و امور مالی، حلقه مفقوده ای وجود دارد که باید هر چه سریعتر ساماندهی شود زیرا وضعیت تیم هایی که در سطح ملی و بین المللی کار می کنند، کاملا منفک از سایر تیم‌هاست چراکه عملکرد آنها در کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران ثبت می شود لذا دستگاهها باید به وظیفه خودشان به درستی عمل کنند.

وی ادامه داد: اگر وزارت ورزش به قوانینی نیاز دارد، می تواند این کار را در هنگام تدوین قانون بودجه سالانه یا لوایح دولت تعریف کند تا حقوق ورزشکاران تثبیت شود؛ ضمن آنکه می توان در قانون برنامه ششم توسعه، بندی را در فصلی که مربوط به ورزش است، در مورد ورزش‌های قهرمانی ذکر کرد.

دلخوش تاکید کرد: جایگاه ورزش قهرمانی و نحوه رسیدگی به آن باید در قانون مشخص شود زیرا اگر قرار باشد سلیقه ای برخورد شود، یک دولت آن را در اولویت قرار می دهد و دیگری خیر.

این نماینده مجلس در مورد پیش بینی خود از دستاورد ورزش ایران از المپیک ریو2016 نیز گفت: با توجه به شواهد موجود، پیشرفت زیادی در المیک ریو نسبت به ادوار قبلی متصور نیستم./خانه ملت

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.