×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
مراسم معارفه فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا برگزار شد

پیش از ظهر دوشنبه سرهنگ «سیدحسن حسینی» در مراسمی که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مصلای مسجد جعفری صومعه سرا برگزار شد به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان  صومعه سرا معرفی شد.

دفاع از ارزش‌های انقلاب و دین باید در سرلوح امور مسئولان قرار گیرد

امام جمعه صومعه سرا در این مراسم با اشاره به اینکه بهترین نعمت انسان در زندگی حسن عمل، رفتار شایسته و ابزار محبت مردم و به‌ جا گذاشتن سنت‌های خیر در جامعه است، اظهارکرد: نام نیک تنها چیزی است که از انسان های باقی می ماند.

حجت الاسلام محمدمهدی راشدی نوری با بیان اینکه در دوران جمهوری اسلامی مدیران متعهد، وفادار، صادق و دلسوز فراوانی حضور داشته و دارند، افزود: وجود این افراد سبب دلگرمی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط فرمانده ناحیه سپاه صومعه سرا در طول مدت خدمتش در این شهرستان، بیان‌کرد: ایشان در مدت مسئولیت در راستای ایجاد وفاق، همدلی و اتحاد در همه ارکان‌های مدیریتی شهرستان به ویژه در میان جوانان و بسیجیان تلاش کردند.

راشدی نوری به برخی از ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری وی نیز اشاره کرد و ادامه داد: امام علی(ع) می‌فرمایند: بزرگترین خواسته من از شما این بوده که با نفستان که سرمنشأ بسیاری از رفتارهای نامطلوب دنیوی است مبارزه کنید.

وی با بیان اینکه دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی باید در سرلوحه امور همه مدیران قرار گیرد، افزود: جوانان امروز دوران انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند اما روحیه‌ای بالاتر، مستحکم‌تر و با اقتدارتر از جوانان آن روز دارند.

سپاه متولد انقلاب اسلامی است

فرماندار صومعه‌سرا نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه سپاه پاسداران متولد انقلاب اسلامی است، اظهارکرد: دفاع از انقلاب اسلامی، پاسداری از اندیشه‌های انقلاب و امام راحل و صیانت از مردم و رهبری معظم مهم‌ترین اولویت‌ و وظیفه سپاه است.

علی فتح اللهی با بیان اینکه سرهنگ عاشوری در تمامی فعالیت‌ها، بحران‌ها و برگزاری انتخابات و اتفاقات اجتماعی شهرستان صومعه‌سرا حضوری فعال داشته و همکاری لازم را انجام داده‌اند، افزود: ایشان در تمامی مراحل کاری خود در راستای اولویت اصلی سپاه که همان حفظ از ارزش‌های انقلاب اسلامی گام برداشته‌اند.

وی تغییر در امور مدیریتی را امری عادی و برای تقویت و ارتقای دستگاه مربوطه عنوان کرد و گفت: پذیرش مسئولیت برای مسئولان امانتی برای خدمت کردن به مردم و دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است.

منبع خبر : مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.