×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
مردم در همه صحنه‌ها نقش اصلی را ایفا می‌کنند

سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه و در تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: یکی از دلایل برگزاری تودیع و معارفه‌های فرماندهان سپاه در مصلی نماز جمعه نزدیک بودن بیش از پیش با مردم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اگر مردم در زمان دفاع مقدس وارد عرصه دفاع نمی شدند سپاه نمی توانست همه مشکلات را حل کند گفت: سپاه در دفاع مقدس آموزش، هدایت و تجهیزات را در این دوران در دست داشت اما مردم نشان دادند در همه صحنه ها نقش اصلی را بر عهده دارند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه” امام جماعتی اگر تمام همتش در مسجد فقط نماز خواندن باشد سکولار است” اشاره کرد و افزود: بر همین اساس مسجد برای ما بسیار با اهمیت بوده زیرا یکی از مکان‌های هدایت مردم است و اگر قرار است مردم در همه صحنه‌ها نقش پررنگی داشته باشند مساجد بایستی حفظ شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کسانی که نمازهایشان را در مسجد می‌خوانند کمترین خسارت را می‌بینند خاطرنشان کرد: اکثر دوستانی که در عرصه‌های مختلف آسیب دیده و یا آسیب پذیر شده‌اند کسانی بوده و هستند که از مسجد و ولایت فقیه فاصله گرفته‌اند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه بیش از 75 درصد از مساجد استان گیلان باز نیستند گفت: هزار مسجد در استان گیلان قابل استفاده نیستند که برای بازسازی بیش از 90 میلیارد تومان هزینه نیاز داشته و 561 مسجد نیز در گیلان رنگ روحانی را به خود نمی‌بینند که امیدواریم با حضور آیت الله فلاحتی این مشکلات رفع شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان میلیاردها تومان هزینه می‌کنند تا به کشور آسیب وارد کرده و ناامنی به وجود آورند ابراز داشت: بیش از صدها گروه تروریستی وارد ایران شده اما با هوشیاری ارتش، سپاه ،ناجا، مرزبانی و سایر نیروها در همانجا از بین می‌روند و نمی‌توانند قدم از قدم بردارند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه وقتی دشمنان نتوانستند در جنگ سخت برما پیروز شوند به فضای مجازی، رسانه‌ها، کتب و ماهواره‌ها روی آورده‌اند گفت: این کشورها برای پخش بازی‌های فوتبال در ایران، دقیقه‌ای از ما پول گرفته اما فیلم‌های تولیدی خود را با دوبله فارسی بدون هزینه برای مردم پخش می‌کنند تا بر ذهن مردم اثر بگذارند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران از همه ملت‌های مظلوم در کل جهان حمایت کرده و از مظلوم دفاع و به ظالم ابراز داشت: در عمق بخشی داخلی وظیفه داشته تا مردم را پای انقلاب نگه داشته و به دولت کمک کرده تا مشکلات مردم را رفع کنند.

سردار عبدالله‌پور به بیکاری و اشتغال جوانان اشاره کرد و افزود: بانک‌های قرض الحسنه واقعا در دادن تسهیلات به جوانان برای اشتغال ضعیف عمل کرده اما برای دادن تسهیلات میلیاردی، بوروکراسی اداری را راحت گرفته و قوی عمل می‌کنند که این امر سبب بیکاری بیش از پیش جوانان می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه فومن که با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، امام جمعه، مسئولین شهرستانی و مردم ولایتمدار در مصلای نماز جمعه ای شهرستان برگزار شد از زحمات سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور تقدیر و سرهنگ دوم حمید جانباز به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه این شهرستان معرفی شد.

منبع خبر : تسنیم

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.