×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
مستضعفان سایبان اصلی انقلاب هستند/آمادگی ساخت تعمیر 1000 واحد مسکن محرومان را داریم

محمد عبدالله پور امروز در حاشیه افتتاح شش طرح مسکن مددجویی بخش مرکزی رشت اظهار کرد: سزاوار نیست که مسئولین در سایه و در امکانات زندگی کنند اما محرومین و مستضعفین با مشکلات معیشتی دست‌وپنجه نرم کنند.

وی بابیان اینکه دو هزار و 500 نفر از محرومین با وضعیت بسیار بد در استان زندگی می‌کنند، افزود: باید همه مسئولین باهمت خود از ظرفیت بسیج استفاده کرده و همه 2 هزار و 500 مسکن باقی‌مانده را تکمیل کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه سپاه آمادگی تعمیر یک هزار واحد مسکن مددجویان را نیز دارد، گفت: متأسفانه بالای شش هزار واحد از مسکن محرومی فاقد سرویس بهداشتی و نیازند تعمیر هستند.

عبدالله پور بابیان اینکه سپاه با کمک کمیته امداد توانایی ساخت و تعمیر واحدهای بیشتری را دارد، خاطرنشان کرد: با احداث سرویس بهداشتی همانند حمام سپاه به همراهی کمیته امداد می‌تواند گام‌های بلندی را در راستای بهداشت خانواده و زیست‌محیطی بردارد.

وی بابیان اینکه همه این اقدامات به‌منظور کمک به سایبان اصلی انقلاب و مستضعفان جامعه است، گفت: باید روزبه‌روز امکانات بیشتری در اختیار مستضعفان قرار بگیرد و انقلاب را به‌سوی اهداف از پیش تعیین‌شده سوق داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه کمک‌رسانی به اقشار مستضعف از اهداف انقلاب و رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: سپاه تا آخرین توان خود در راستای محرومیت‌زدایی گام برمی‌دارد و در این راه خستگی معنا ندارد./فارس

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.