×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
مسیر ولایت؛راه نجات ملت/ نباید جلوتر از رهبری حرکت کرد

میرزا کوچک نیوز:حجت الاسلام تسخیری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان صبح امروز(3 اردیبهشت) در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه صومعه سرا در حسینیه سپاه این شهرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام موسی کاظم(علیه السلام) اظهار داشت: خداوند باری تعالی در قرآن کریم 124 بار از کلمه دنیا و124بار از کلمه آخرت استفاده کرده است.

 وی با بیان اینکه انسان باید تا آخرین لحظه عمر خود انگیزه کار کردن داشته باشد، افزود: امام موسی کاظم(علیه‌السلام) می‌فرمایند؛ باید برای دنیا به گونه‌ای تلاش کنی که انگار برای همیشه زنده‌ای و برای آخرت هم به گونه‌ای تلاش کنی که فکر کنی فردا روز مردنت است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به دوران سیاسی زمان امام موسی کاظم(علیه‌السلام)، گفت: یکی از دوران‌های بسیار سخت ائمه(علیه‌السلام) در بعد سیاسی، زمان زندگی امام موسی ابن جعفر(علیه السلام) است.

 حجت‌الاسلام تسخیری؛ اوضاع سیاسی دوران امام موسی کاظم(علیه‌السلام) را بی نظیر دانست و تصریح کرد: خلاصه ماجرای اسلام مظلوم این است، همان‌هایی که از حیدر بردیدند حسین بن علی را سر بریدند.

 وی خاطرنشان کرد: در زندگی ائمه(علیه‌السلام) شاهد حرکت 2 جریان هستیم که در کنار هم حرکت می‌کنند، اگر به ظاهر این 2 جریان در زیر چتر یک واقعه به نام اسلام هستند اما در واقع یک جریان هیچ گاه اسلام ناب محمدی را نپذیرفت.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه معاویه و ابوسفیان نمونه بارز جریان فوق هستند که به دنبال قدرت بودند، اظهار داشت: زمان امام موسی کاظم(علیه‌السلام) برای شرایط امروز زمان ما درس است.

 حجت‌الاسلام تسخیری با بیان اینکه دوره امام موسی کاظم(علیه‌السلام) اوج مسئله سیاسی است، افزود: بنی عباس برای رسیدن به قدرت از موج خاکستری جامعه استفاده کرد و به این نتیجه رسید که بنی امیه ضعیف و حکومت از آن علویان است، جمعیتی که آگاهی کامل نداشتند به سمت بنی عباس رفتند و حکومت آنها را شکل دادند، همین که بنی عباس به حکومت رسید گفتند علویون چه کسی هستند و به آنها پشت کردند.

 وی خاطرنشان کرد: اوضاع سیاسی امروز جامعه هم به اینگونه است و عده‌ای وعده می‌دهند، همچنان که به قدرت رسیدند زیر وعده وعیدهای خود می‌زنند و فقط در پی به دست آوردن قدرت هستند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه اوضاع سیاسی ائمه(علیه‌السلام) را باید سرلوحه خود قرار دهیم، اظهار داشت: تمام دود و باروت‌های دشمنان برای این است که دستشان به ایران برسد.

 حجت‌الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه امروز برخی‌ها برای رسیدن به قدرت حاضرند فرمان ولی زمان خود را به زمین بزنند و مخالف سخنان رهبری عمل کنند، افزود: کسانی که قدرت طلب و درصدد وابستگی به آمریکا هستند دیگر خط ولایت فقیه را نمی‌شناسند و از خط قرمزها عبور می‌کنند.

 وی با بیان اینکه کسانی که جلوتر و یا خیلی عقب تر از رهبری حرکت می‌کنند، پیرو ولایت نیستند، گفت: فقط یک جریان ملحق به ولایت است که با مقام معظم رهبری همراهی می‌کند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه کسانی که امروز از خطوط قرمز انقلاب و نظام عبور می‌کنند فردا که امام زمان(عج) ظهور کند از خط قرمز ولی خدا هم عبور خواهند کرد، تصریح کرد: به فرموده امام راحل وقتی امام زمان(عج) ظهور می‌کند عده‌ای از علمای بزرگ در برابر امام می‌ایستند.

 حجت‌الاسلام تسخیری، راه نجات ملت را مسیرولایت دانست و خاطرنشان کرد: جبهه‌ای که ولایت را تایید می‌کند باید مورد حمایت قرار بگیرد زیرا کسی که آمریکا را کدخدا معرفی می‌کند، ارزش ندارد./شبستان

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.