×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
مشکلات حوزه ورزش صومعه سرا اولویت بندی شود

سیدکاظم دلخوش در جلسه شورای ورزش و جوانان که بعدازظهر شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری تجهیزات و امکانات لازم را برای هیئت های ورزشی شهرستان صومعه سرا تأمین کنیم.

وی بیان اینکه تا به امروز ۹ تشک کشتی و تاتامی برای هیئت های ورزشی استان جذب شده و دراختیار آنها قرار گرفته است، افزود: مسئولان هیئت های ورزشی شهرستان مشکلات و کمبودهای امکاناتی خود را شناسایی و لیست برداری کرده و در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان برای پیگیری قرار دهند.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتبارات لازم برای تهیه و نصب زمین چمن مجموعه ورزشی تختی صومعه سرا تأمین شده است، گفت: باید هرچه سریعتر برای نصب چمن مصنوعی در این ورزشگاه از سوی مسئولان اقدام شود.

وی به جایگاه خاص و ویژه رشته ووشو شهرستان صومعه سرا در سطح ملی در دو بخش بانوان و آقایان اشاره و خاطرنشان کرد: رشته های ورزشی مختلفی وجود دارد ولی متاسفانه مشکلات این حوزه بسیار بوده و حل آن نیاز به زمان دارد.

دلخوش با بیان اینکه در سطح ملی برای جزئیات حوزه ورزش اعم سفرهای بین شهری و استانی برای انجام مسابقات و برخی از موارد دیگر بودجه ای اختصاص نمی یابد، تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه زیرساختی در سطح شهرستان صومعه سرا انجام شده است.

افزایش سالن های ورزشی صومعه سرا به ۳۰ سالن

وی در ادامه به جذب امکانات و تجهیزات به ارزش حدود چهار میلیارد تومان برای حوزه ورزش صومعه سرا اشاره کرد و یادآورشد: در گذشته این شهرستان تنها دارای سه سالن ورزشی بوده که امروز این تعداد به ۳۰ سالن ورزشی رسیده است.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه شش سالن ورزشی در دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: در سطح مدارس نیز ۶۶۰ متر سالن ورزشی به فضای آموزشی اضافه شده است.

به گفته این مسئول در سطح ملی، استانی و شهرستانی مدارس بسیاری در سطح روستاها بلا استفاده بوده که براساس مصوبه مجلس آموزش و پرورش باید این اماکن را به ارگان ها و دستگاه هایی که می خواهند فعالیت های فرهنگی و ورزشی انجام دهند اجاره دهد.

وی با تأکید براینکه خوشبختانه در حوزه زیرساختی به ویژه با اقدامات انجام شده مشکلی وجود ندارد، افزود: مشکلات موجود در هیئت های ورزشی باید به مسئولان منعکس شده تا آنها بتوانند آن را پیگیری کنند.

دلخوش در ادامه با اشاره به اینکه وزارت ورزش در برخی حوزه ها ضعیف عمل می کند ، گفت: مجلس برای حوزه ورزشی ۰.۲۷ درصد در آمد از مالیات بر ارزش افزوده معادل هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته که مسئولان باید برای تحقق آن تلاش و پیگیری بیشتری انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات مجلس برای حوزه ورزشی تصویب طرحی بود که براساس آن اگر سرمایه گذاری بخواهد سرمایه گذاری کند باید ۲۵درصد هزینه قطعی مالیات خود را به حوزه ورزشی اختصاص دهد./مهر

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.