×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
مفهوم انتظار را بايد از مادران شهدا خصوصا مادران شهداي جاويدالاثر آموخت

به گزارش میرزا کوچک نیوز به نقل از سوما نیوز ،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا در دیدار با مادر شهید جاويد الاثرغلم رضا نعيمي  با بيان اينكه آسایش و امنیت امروز کشور جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا ست گفت: مفهوم انتظار را بايد از مادران شهدا خصوصا مادران شهداي جاويدالاثر آموخت.

براساس این خبر و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا، سیدمحمودرزمگیر صبح روز پنج شنبه 6 خرداد ماه 95 در دیدار با مادر شهید غلام رضا نعيمي به همراه جمعی از همکاران، هنرمندان، رییس و کارشناسان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و همچنین جمعی از خبرنگاران شهرستانی، ضمن تبریک ايام شعبانيه و امام عصر(عج ) و سالروز فتح خرمشهرگفت: شهدا همواره ماندگارند و جایگاه خانواده معظم آنها هم ارزشمند است چرا که امروز نام و یاد شهدا گرانقدر هم توسط خانواده های آنها به شایستگی پاس داشته میشود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا افزود: اجر خانواده های معظم شهدا یقینا کمتر از آنچه که شهدا انجام دادند نیست. وی در ادامه با بيان اينكه شهدا از ياران واقعي امام زمان(عج) هستند خاطر نشان كرد: انشاءالله خداوند به ما مسئولین توفیقی دهد تا بتوانیم حافظ خون شهدا بوده و در راه امام زمان(عج) گام برداریم تا کمی از خدماتی که این رزمنده ها و شهدا داشته اند را جبران کنیم.

سید محمود رزمگیر تصریح كرد: شهید غلام رضا نعيمي یکی از شهیدان جاوید الاثر شهرستان است که در سال 67 در منطقه دهلران به خیل عظیم شهدای جاوید الاثر پیوست.

در اين ديدار مادر شهيد جاويد الاثر غلام رضا نعيمي گفت: شهید غلام رضا نعيمي روزی با نوای یازینب و غیرت حسینی و گوش به فرمان فرمانده رفت تا دست نامحرمان به خاک وطنش نرسد و امروز پس از 26 سال هنوز به آغوش من باز نگشته است. وی با بیان دلتنگی برای بازگشت اوگفت: بسی افتخار می کنم که فرزندم شهید شده است.

شایان ذکر است در پایان این دیدار به مناسبت ايام شعبانيه و سالروز فتح خرمشهر به رسم یادبود لوح سپاس، هدیه و شاخه گلی به مادر این شهید بزرگوار اهداء شد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.