×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
میزان واقعی نرخ بیکاری در گیلان ۱۶ درصد است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه میزان واقعی نرخ بیکاری در گیلان ۱۶ درصد است گفت؛ آمار ۱۳ درصدی مددجویان زیرپوشش در گیلان با توجه به پتانسیل این استان دور از شأن است.

سیدکاظم دلخوش عصر امروز در همایش تجلیل از کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار داشت: ایجاد اشتغال و حمایت از تولید داخلی از سوی کارفرمایان، تولیدکنندگان و کارگران بزرگترین عبادت محسوب می شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی به نامگذاری امسال با عنوان “حمایت از کالای ایرانی” توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ۱۱ سال گذشته رهبر معظم انقلاب توجه کامل به موضوع اقتصادی کشور داشتند که این نامگذاری و تاکید مکرر نشان‌دهنده بی‌توجهی مسئولان به مسائل است. دلخوش با بیان اینکه عدم حمایت از سرمایه‌گذار و تولید سبب نفوذ دشمن به بهانه موضوعات اقتصادی می‌شود تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی به این نتیجه رسیده‌اند که با جنگ نرم می‌توانند به کشور ایران ضربه وارد کنند و از راه جنگ سخت به نتیجه دلخواه خود دست پیدا نمی‌کنند.

وی به بزرگنمایی مشکلات و معضلات جامعه و ایجاد یاس و ناامیدی دشمن جهت نفوذ بین آحاد جامعه اشاره کرد و افزود: نامگذاری هر سال از سوی مقام مظم رهبری و تاکید بر موضوع اقتصاد و هوشمندی ایشان در حوزه‌های مختلف و اطلاع از توطئه‌های دشمنان، نقشه‌های آنان را همواره نقش برآب کرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر جلب مشارکت‌های حداکثری مردمی و سرمایه‌گذاری بخش خصوص اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولان و تولیدکنندگان به وظایف خود در این حوزه‌ها به درستی عمل نکرده و سبب سوءاستفاده دشمنان نظام در این حوزه‌ها شده‌اند.

وی با بیان اینکه اصلاح قانون قاچاق کالا و ارز به یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور محسوب می‌شود و باید در این زمینه انسجام و آمار واحد وجود داشته باشد گفت: نبود کیفیت مناسب کالاهای داخلی از دیگر دغدغه‌های مردم و مسئولان است و در حوزه صادرات هم نتوانسته‌ایم فعالیت درستی داشته باشیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس میزان نرخ بیکاری در گیلان را ۱۶ درصد اعلام کرد و ارائه آماری کمتر از این را کذب محض دانست و اظهار داشت: آمار ۱۳ درصدی مددجویان تحت پوشش در گیلان با توجه به ظرفیت و پتانسیل این گیلان در حوزه‌های مختلف دور از شأن این استان است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.