×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
نخستین سالگرد۳ شهید گمنام شهرستان صومعه سرا برگزار می شود

به گزارش میرزا کوچک نیوز،معاون فرماندار صومعه سرا با اشاره به فرارسیدن نخستین سالگرد تشیع و تدفین سه شهید گمنام در این شهرستان، اظهار کرد: به همین مناسبت مراسم ویژه ای در کنار مزار این شهدا برگزار می شود.

سجاد کریمی پاشاکی حضور این شهدا را مایه افتخار مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه صومعه سرا دانست و افزود: واژه شهادت که برگرفته از آموزه های دینی و حادثه کربلا بوده در فرهنگ ایران اسلامی ریشه عمیقی دارد.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را نماد آزادگی و ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر استکبار جهانی و طاغوت عنوان کرد و گفت: این فرهنگ با رهبری داهیانه امام خمینی (ره) به وجود آمد و اکنون در سراسر جهان گسترش یافته است.

معاون فرماندار صومعه سرا با اشاره به جایگاه ویژه شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در سطح جامعه، خاطرنشان کرد: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی در جهان به پشتوانه ایثار و شهادت طلبی شهدای عزیز به دست آمد.

وی برگزاری مراسم بزرگداشت برای شهدا و تکریم و تقدیر از خانواده های این عزیزان را وظیفه همه به ویژه مسئولین اعلام کرد و افزود: مسئولین باید بدانند رسیدن به این مقام و منصب را از جانفشانی و جانبازی همین عزیزان داشته و به همین دلیل باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.

کریمی پاشاکی  به برنامه های تدوین شده برای برگزاری مراسم نخستین سالگرد تدفین شهدای گمنام شهرستان صومعه سرا اشاره و اظهار کرد: این مراسم رأس ساعت ۱۷ عصر پنج شنبه ششم خرداد ماه برگزار می شود.

وی ضمن دعوت از مردم شهرستان صومعه سرا و خانواده های شهدا برای حضور در این مراسم، ادامه داد: این مراسم در جوار یادمان مزار شهدای گمنام در بوستان ابریشم این شهرستان برگزار و حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی اراکی یکی از مدرسین حوزه علمیه قم سخنران این مراسم است.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.