×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
هفته آینده، فرماندار به همراه مسئولان برای رسیدگی به مشکلات به تطف می‌رود

مهندس علی فتح اللهی در گفت و گو با خبرنگار میرزاکوچک نیوز مبنی بر گزارش تهیه شده توسط این خبرنگار از منطقه تطف، اظهار کرد: پیگیری مشکلات مردم و سر زدن به روستاها توسط خبرنگاران کار ما را راحت تر می کند.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است مشکلات را کاهش دهیم، افزود: به دلیل اینکه در اکثر روستاها مشکلات آب و برق فراگیر است مدیریت آن زمانبر و نارضایتی های مقطعی فراهم می شود.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه همه ما باید با یکدیگر در راستای رفع مشکلات و مباحث اقدام کنیم تا مواردی که وجود دارد آنها را برطرف نماییم، گفت: در زمینه آب شرب در برخی از مناطق مشکلاتی را داریم که همه احصا شده و یک ماه گذشته با مدیر کل آب روستایی و بخشداران نشستی برگزار و جمع بندی شده است.

فتح اللهی با بیان اینکه توسط جهاد سازندگی در اوایل انقلاب در حوزه های روستایی کارهای خوبی در کل کشور انجام شد، تصریح کرد: تکنولوژی و تعداد خانوار آن زمان با کنون قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینکه در تلاشیم که همه ساله بخش عمده ای از اعتبارات را در زمینه آب شرب داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در زمینه برق همین اتفاق رقم خورده است و در جلسه ای با قائم مقام برق گیلان مشکلات را احصا کرده ایم.

فرماندار صومعه سرا با قدردانی از زحمات دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در زمینه اخذ امکانات برق از کشور، اظهار کرد: اگر این امکانات نبود اکنون مشکلات ما بیشتر از قبل رخ نمایان می کرد.

فتح اللهی با بیان اینکه در تلاشیم نسبت به کاهش مشکلات اقدام نماییم، افزود: برای پایداری برق موجود کارهای عمرانی را کاهش داده ایم و در این زمینه برق تطف در اولویت ما است.

وی با بیان اینکه در زمینه آب شرب احتمال اینکه وقتی آب باغبانان به مدار وارد شد به تطف هم آبرسانی و این مشکلات کمتر گردد است، گفت: همه باید پاسخگوی مردم باشیم و اگر مشکلی است مردم را قانع نماییم.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به پل‌های موجود در تطف، تصریح کرد: پل تازه آباد را تعریض می کنیم و مابقی پل ها را بر حسب اولویت بازسازی و تعمیر خواهیم کرد.

فتح اللهی با بیان اینکه طرح هادی هر 10سال به 10 سال بازنگری می‌شود که یک سال از عمر طرح هادی تطف باقی مانده است، خاطرنشان کرد: قرار است امکاناتی به 3 تا 4 بقعه این شهرستان داده شود که شاید بقعه سیده فاطمه تطف هم جزء این بقاع متبرکه باشد.

وی با بیان اینکه در زمینه شبکه بهداشت با رایزنی با رئیس بهداشت ، توجه ویژه به ان می‌شود اظهار کرد: در زمینه زمین ورزشی هم با اداره راهداری صحبت می شود تا برای صاف کردن زمین آنها همکاری های لازم را نماید.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه سدلاستیکی و تعریض خیابان تطف باید کارشناسی شود، افزود: این نوید را به مردم منطقه تطف می دهیم که در این هفته به آن دهستان سفر خواهیم کرد.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.