×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
هفته دولت فرصتی برای ارزیابی عملکرد دولت است

به گزارش میرزاکوچک نیوز به نقل از فارس،حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صدیقی امروز بابیان اینکه شهیدان باهنر و رجایی از خادمان صدیق نظام جمهوری اسلامی بودند، اظهار کرد: هفته دولت به یاد شهیدان رجایی و باهنر گرامی داشته می‌شود و دولتمردان باید این دو بزرگوار در تاریخ انقلاب را الگوی خود قرار دهند.

وی بابیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر تمام تلاششان پیاده کردن اهداف دینی و انقلابی در جامعه بود، افزود: شهیدان رجایی و باهنر چون نیتشان بر مبنای خدمت به خدا و خلقش بود باقی ماندند که ارج نهادن به مقامشان ستودنی است.

امام‌جمعه صومعه‌سرا بابیان اینکه هفته دولت فرصت خوبی است تا دولتمردان عملکرد خود را ارزیابی کنند، گفت: دولت باید کسورات و کوتاهی‌هایی که وجود دارد را در راستای خدمت به مردم جبران کند.

صدیقی با اذعان به اینکه دولت باید از این هفته در جهت بیان دستاوردهای خود بهره بگیرد گفت: دولت باید در این هفته گزارش عملکرد یک‌ساله خود را برای مردم بیان کند و مردم هم باید قدردان زحمات مسئولین و دولتمردان ما باشند.

وی با اشاره به اینکه منابع در کشور به‌وفور دیده می‌شود، افزود: باید منابع کشور در راستای صحیح و درست و بجا هزینه شود و از اسراف و در وقت و توان مدیران جلوگیری شود.

امام‌جمعه صومعه‌سرا بابیان اینکه دولت خدمات شایانی را با توجه به معیشت و درآمد خود به مردم ارائه می‌کند، گفت: گرچه خدمات قابل قبولی از دولت را شاهد هستیم اما مردم ما مستحق خدمات گسترده‌تری هستند و باید به‌پاس نعمت این مردم دامنه خدمات دولت به مردم بیش‌ازپیش شود.

صدیقی بابیان اینکه راه شهیدان و رجایی و باهنر باید با کار کردن ادامه پیدا کند، مطرح کرد: اگر نامی از شهیدان رجایی و باهنر باقی‌مانده به خاطر تلاش بی‌وقفه آن‌ها در جهت کسب رضایت خدا و خدمت به مردم بود وگرنه هر کاری به‌غیراز نیت مذکور باقی نخواهد ماند.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.