×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024
پرداخت شهریه مدارس اجباری نیست

به گزارش خبرنگار میرزاکوچک نیوز، حسین بالو در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران در صف نخست آگاهی بخشی قرار دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید مردم را نسبت به حقوق شهروندیشان آگاه کنند افزود: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا ب بیان اینکه این شهرستان دارای 15 هزار دانش آموز و یه تبع آن 15 هزار اولیا است گفت: از خبرنگاران خواسته می شود تا مشکلات مدارس را به ما اطلاع رسانی کنند.

بالو با بیان اینکه شهریه‌ای که از طریق مدیران برای مدارس دریافت می‌شود اجباری نیست بلکه اختیاری است و اولیا می‎‌توانند پرداخت نکنند گفت: متاسفانه مدارس هیچ اعتباراتی ندارند و در سال گذشته فقط 1200 هزار تومان به هر مدرسه اعتبار اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه سرانه بهداشتی مدارس صومعه سرا در سال تحصیلی گذشته 129 میلیون تومان یعنی به ازای هر دانش آموز 8 هزار تومان بود تصریح کرد: کل سرانه به مدیران مدارس داده شد تا بنا به نیاز مدارس ان را هزینه کنند.

مدیر اموزش و پرورش صومعه سرا با بیان اینکه با پیگیری های نماینده شهرستان در صدد اخذ اعتبار یک میلیارد تومانی برای آموزش و پرورش هستیم خاطرنشان کرد: اگر این اعتبار تعلق بگیرد یک انقلاب بزرگی در تجهیز مدارس صومعه سرا صورت می گیرد.

بالو با بیان اینکه امتحانات نهایی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم از 22مرداد با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز می شود اظهار کرد: همچنن آغاز بازگشایی مدارس از 15 شهریور است که حضور معلمان در مدارس اجباری است.

وی با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا با 19 حوزه آمادگی برگزار کنکور را دارد افزود: امسال یک هزار و 606 دانش آموز صومعه سرایی در کنکور شرکت می کنند که نسبت به سال گذشته 100 نفر بیشتر هستند.

مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا گفت: کنکور سراسری امسال در چهار روز برگزار می شود که در صورت فراهم شدن برگزاری کنکور در سراسر کشور، صومعه سرا هم آمادگی خود را اعلام می دارد.

وی با بیان اینکه اگر وضعیت قرمز باشد تدریس و آموزش، مجازی و از طریقه شبکه شاد برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: پیگیر تبلت دانش‌اموزی و اینترنت رایگان برای دانش‌آموزان هستیم.

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه برای تمامی معلمان مدارس، اینترنت رایگان گرفته‌ایم اظهار کرد: دانش‌آموزانی که فاقد گوشی و اینترنت هستند می‌توانند در مدرسه حاضر شوند.

وی با بیان اینکه بسته‌های آموزشی با حجم کمتر از کتاب‌های سال تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهیم افزود: در روستاها به دلیل اینکه تعداد دانش‌آموزان کم است، مدارس برپا می‌شود.

بالو با بیان اینکه شبکه شاد یکی از بزرگترین بسترهای آموزشی مجازی کشور است گفت: تمام آموزش‌های مجازی دانش‌آموزان باید از طریق شبکه شاد انجام شود.

  1. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  2. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  3. از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
  4. لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
  5. لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.